“Lekkere koffie en burger!”
Beoordeling van Buono

Buono
Geclassificeerd als nr. 4 van 249 Restaurants in Kandy
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net heerlijke cappucino op en pulled chicken burger. Heel relaxte tent en je steunt ook nog het goede doel!

Datum van bezoek: september 2019

14 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig tentje met echt goede koffie. De burgers waren ook erg lekker. Vooral de veggieburger! De ijsthee vinden wij minder lekker. De virgin cocktails waren wel weer erg goed. Vriendelijk personeel. Kortom absolute aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Super leuke koffiebar in Kandy. Hun eten en drankjes zijn altijd super lekker. Ik ben er geweest toen het nog niet lang open was en bijna een jaar later nog eens. En ik was aangenaam verrast door de verbouwingen en verandering.
Het steunt ook zo een mooie organisatie en de extra producten die ze verkopen zoals de sarees zijn gewoon prachtig.

Datum van bezoek: januari 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig zitten te midden van de drukte in Kandy. Lekkere toast met avocado gegeten. Zeer propere lunchplek!

Datum van bezoek: juli 2019
21 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verstopt in een steegje. Erg leuke koffietent waar je de gehele dag kunt eten. Tevens steun je ook een goed doel.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Buono bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Buono geweest? Deel je ervaringen!