“Ok”

Keukens: Chinees, Indiaas, Italiaans, Sri Lankaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is lastig om gezellige restaurantjes te vinden in Kandy. Ook dit was niet top.
Er staat een slechte zanger met een keyboard te spelen, sfeer is ver te zoeken.
Mixed grill was niet lekker, garnalen wel. Best ok om heen te gaan maar meer vanuit gebrek aan andere plekken.

Datum van bezoek: februari 2018

19 november 2017 beoordeeld

Een normaal goed restaurant.
We vergisten ons bij het afrekenen. (We gaven een nul meer) Daar wezen ze ons op.
Super.
En nog bedankt.

Datum van bezoek: maart 2017
21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service, prima eten! De door de ober getipte keuze is ons prima bevallen. Sri Lankaans brood!

Datum van bezoek: mei 2017
5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een aanrader op meerdere sites. Dus misschien lag het aan mijn hoge verwachtingen, maar ik vond het niet bijzonder. Best donker binnen en niet gezellig. Bediening deed wat hij moest doen maar niet vriendelijk. Eten was oké maar ik heb heel wat betere rijstgerechten op!

Datum van bezoek: april 2017
7 maart 2017 beoordeeld

Ik het een leuk restaurant. Sfeer was goed relaxt. De aanwezige gasten waren allemaal toeristen. Lekker en goedkoop,gegeten

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Foodlands Restaurant bekeken, bekeken ook

In Foodlands Restaurant geweest? Deel je ervaringen!