“Eerlijk”

Keukens: Chinees, Indiaas, Italiaans, Sri Lankaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
19 november 2017 beoordeeld

Een normaal goed restaurant.
We vergisten ons bij het afrekenen. (We gaven een nul meer) Daar wezen ze ons op.
Super.
En nog bedankt.

Datum van bezoek: maart 2017

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke service, prima eten! De door de ober getipte keuze is ons prima bevallen. Sri Lankaans brood!

Datum van bezoek: mei 2017
5 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een aanrader op meerdere sites. Dus misschien lag het aan mijn hoge verwachtingen, maar ik vond het niet bijzonder. Best donker binnen en niet gezellig. Bediening deed wat hij moest doen maar niet vriendelijk. Eten was oké maar ik heb heel wat betere rijstgerechten op!

Datum van bezoek: april 2017
7 maart 2017 beoordeeld

Ik het een leuk restaurant. Sfeer was goed relaxt. De aanwezige gasten waren allemaal toeristen. Lekker en goedkoop,gegeten

Datum van bezoek: maart 2017
3 februari 2017 beoordeeld

In Kandy heb je weinig opties om lekker te eten. Dit was veruit de beste optie. De zaal is niet perfect, maar veel beter dan alle andere restaurantjes. Je betaalt weinig voor de maaltijden; eten was lekker maar niet uitmuntend; zodoende is de prijs-kwaliteit verhouding goed.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Foodlands Restaurant bekeken, bekeken ook

In Foodlands Restaurant geweest? Deel je ervaringen!