“Beetje Indisch.”

Keukens: Chinees, Indiaas, Italiaans, Sri Lankaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is erg service gericht. Je bestelt, krijgt je menu en bij het betalen geeft men het totale bedrag terug. De service wordt gewoon op tien procent gezet en dat is het. Dat moet je betalen. De maaltijden zijn average en de zaal, waarin men deze nuttigt, kan niet bepaald gezellig worden genoemd.

Datum van bezoek: november 2016

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vroegen naar hun specialiteit en dat was natuurlijk de White House special. Noodles met garnalen, inktvisringen, groentes, kip, worstjes etc. Het eten was lekker pittig en goedkoop. Wat ons betreft een aanrader. De manager kan soms een beetje nors overkomen.

Datum van bezoek: oktober 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke curry gegeten! We werden goed geholpen, en snelle bediening! Eten bleef warm doordat er kaarsen onder de kom met curry stond

Datum van bezoek: augustus 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met z'n tweetjes een 3 gangen diner gehad voor nog geen €8 p.p. (inclusief drankjes). Ontzettend lekker eten, de gefritueerde rijst met beef is erg lekker. Vanuit het raam kijk je uit op een van de hoofdstraten van Kandy. Wanneer je in Kandy verblijft is dit zeker een bezoekje waard dus!

Datum van bezoek: augustus 2016
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten voor een goede prijs. Een uitgebreide Indiase kaart, combineer de naan met de curries!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Foodlands Restaurant bekeken, bekeken ook

In Foodlands Restaurant geweest? Deel je ervaringen!