“Slechtste ervaring in sri lanka”
Beoordeling van Green View Restaurant

Green View Restaurant
Geclassificeerd als nr. 66 van 219 Restaurants in Kandy
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening , rekening was te hoog en kregen geen wisselgeld , eten was matig taaie gefrituurde kip , geen sfeer in de zaak

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Blanco naar binnen gegaan maar als we dit hadden geweten dan waren we hier weg gebleven.

We bestelde Basmati Rice met Devilled Chicken en Egg & Vegetable Noodles. Niks bijzonders we wilde gewoon even snel eten.

Beide gerechten vrij smakeloos en de kip die ik kreeg was een lachertje...ik denk dat die 4x is opgewarmd (heel taai) slap sausje erover van wat ketjap (niet de devilled stijl) en halve uien erbij. We weten dat je vaak een apart schaaltje krijgt met wat vlees o.i.d. maar dit was de slechtste tot nu.

De service was matig (plichtmatig doen wat hij moest doen) bij het afrekenen zat de tip al bij de prijs inbegrepen helaas want we waren van plan voor het eerst niks te geven. Bij het terugkrijgen van het wisselgeld miste we ook 20 roepie, wat we wel kregen nadat we dit aan hadden gegeven.

Jammer dus van onze avond.

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijke lokale lunch genuttigd, voor een redelijke prijs en prima kwaliteit. De bediening was uitstekend.

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Devon. Vriendelijke bediening, lekkere verse sapjes en heerlijke curry. Heel lekker gegeten voor weinig geld en je zit er gewoon tussen de locals. Zeker een aanrader!

25 oktober 2016 beoordeeld

In het restaurant beneden vind je veel locals. Je kunt ook naar boven, eten bij The Captains Table. Ik kan u de noodle soep en spring rolls kip aanraden!

Reizigers die Green View Restaurant bekeken, bekeken ook

Kandy, Kandy District

In Green View Restaurant geweest? Deel je ervaringen!