Priceline
Agoda.com
TripadvisorUS$ 67
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Een eenvoudig hotel. Kamers waren een stuk kleiner als van de vorige 2 hotels, een kleiner bed en hadden een chemische schoonmaak geur. Alleen als je stilstaat dat je in een ontwikkelingsgebied zit, konden wij omdenken en ervan genieten. De manager werkt zelf mee en het personeel is super aardig. Doordat het rustig was hadden we beperkte keuze in eten, maar het smaakte goed. Fijn dat we hier waren!

Datum van verblijf: augustus 2019
PJ Hotels R, Owner van PJ Hotels Jaffna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2020

Hey liv8joy,

Thank you for your feedback. We will make mentions of your points and see if we can make changes.

Thank you,
V. P. Thiruvilangam

Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Ziet er heerlijk en zeer netjes en schoon! Ik blijf hier 10 nachten ivm met werk maar vreselijk lieve mensen!! Willen van alles voor je doen( zelfs slippers halen bij flip flap winkel) maar dat gaat me te ver! Nu eff zwemmen

Datum van verblijf: februari 2019

Hey berts623!

Thank you for your kind words. We are glad that you enjoyed your stay at PJ Hotels.

Thank you,
V. P. Thiruvilangam

Beoordeeld op 24 december 2018

In Jaffna 3 nachten geslapen in het PJ Hotel. Dit hotel had nog niet veel reviews omdat het pas sinds 18 april 2018 open was, maar volgens mij was dit hotel overgenomen en vervolgens gemoderniseerd.

De kamers zijn niet al te groot, de badkamer met een ruime douche en toilet is opgeknapt. Helaas is er geen koelkastje op de kamer. Misschien komt dat er wel in de toekomst. Echt gemist werd deze niet. Ook de waterstraal uit de douche kan sterker zijn. Het is redelijk schoon en zoals gebruikelijk is het personeel heel aardig.

Het personeel verricht ook verschillende taken. In tegenstelling tot de andere hotels zijn hier veel minder personeelsleden aanwezig. Daarbij is het zwembad (40% is ondiep) goed en zijn 4 huisjes in de tuin in aanbouw. Er is zelfs een fitnesruimte aanwezig, met onder andere een loopband, gewichtheffen, etc.

De eerste dag waren er maar 4 gasten en was er geen buffet. De laatste 2 dagen was er een touringbus met Nederlandse toeristen en was er een eenvoudig buffet. Het ontbijt is eenvoudig (maar naast brood is er wel rijst en dhal)

Onze chauffeur was niet ontevreden over zijn chauffeursverblijf. En ‘s avond at hij in dezelfde eetzaal hetzelfde als wij, maar dan met de andere chauffeurs aan een andere tafel. Bij het ontbijt was het geen probleem dat hij met ons aan tafel meeat, maar meestal had hij in dezelfde eetzaal al zijn ontbijt gehad, voordat wij gingen eten.

Kortom, het hotel heeft potentie en aardig personeel.

Kamertip: Rustige kamer, ondanks slapen aan de straatkant.
Datum van verblijf: november 2018
Bedank Heidi Elisabeth... S
Beoordeeld op 13 december 2018

Het personeel wil echt alles voor je doen. Op sommige momenten is het zelfs iets te veel van het goede. Toen wij er waren was er een nieuwe manager in het hotel, een vriendelijke man die goed engels spreekt. Dit hotel heeft de potentie het gaat ze vast lukken.

Prettig is de kleine fitness ruimte.
Het diner was erg goed.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 10 november 2018

Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen. Het is niet ruim en we hebben beter gezien, maar het is wel redelijk. Helaas ruikt alles vies. De handdoeken ruiken alsof ze al even niet gewassen zijn en door anderen gebruikt zijn. Er komt geen warm water uit de kraan.
De receptie doet alsof dit "spontaan" zo is. We zijn de enige gasten en mogen eten tussen de stoelen die omgekeerd op tafel staan. Gezellig.
Onze kamer grenst aan het zwembad. Leuk dachten we we. Helaas staat er 's morgens vroeg een complete cameraploeg voor onze slaapkamerdeur met lampen en verlichting voor een professionele foto shoot van een bruid. Niks plons in het zwembad. dat is namelijk verhuurd. De volgende dag ging dit op herhaling met een andere bruid en een nieuwe fotograaf. We konden onze gordijnen niet eens opendoen. Daar kregen we commentaar op. Ze stonden voor de deur te poseren! (het moet toch niet gekker worden!)
Inmiddels was er een tourbus met reisgezeldschap aangekomen en waren de stoelen van tafel gehaald, maar nu hoorden we iedereen klagen dat er geen warm water is. De receptionist zei dat hij er 'direct werk van ging maken'.
Onze kamer werd niet schoon gemaakt en we kregen geen andere handdoeken. Aangezien de luchtvochtigheid er hoog is in Jaffna en er geen airco in de badkamer is waren de handdoeken nog nat van de douche van de avond ervoor. Even vragen en het werd geregeld, maar het is niet zoals het hoort.

Dit hotel is zéker geen aanrader. Waarom het dan een matig krijgt en geen vreselijk? Het eten was prima. De ligging is prima. Rustig, maar je loopt wel zo nog een gezellig straatje in. En je hebt prachtig uitzicht vanuit het hotel.

Kamertip: Neem geen kamer aan het zwembad, daar staat 's morgens vroeg al een crew instructies te roepen voor een fotoreportage.
Datum van verblijf: oktober 2018