Beoordeeld op 28 januari 2018

We hebben dit hotel bezocht voor 5 nachten na een prachtige rondreis door Sri-Lanka. We hebben een DeLuxe XL kamer gehad met prachtig uitzicht op de oceaan. De kamers zijn zeer ruim met een prachtig balkon voorzien van ligbedden en een tafeltje met 2 stoelen. De kamers werden naar wens dagelijks of om de dag perfect schoongemaakt, de service is fantastisch! Het restaurant is ongelooflijk goed, goede, nette en vriendelijke bediening, met een supergoed buffet voor ieder wat wils, westers, sri-lankaans, ontzettend lekker en goed eten! Elke avond was er live-muziek tijdens het eten, wat de sfeer heel gezellig maakt. In en rondom het hotel is van alles te beleven, van gezellige eettentjes / barretjes in de omgeving, tot de mogelijkheid om met een bootje te gaan varen, duiken, snorkelen, excursies....mogelijkheden te over. Ook het zwembad was echt fantastisch! Lekker warm en schoon water, wij hebben genoten! Een aanrader!

Kamertip: Mooi uitzicht, minder geschikt voor mindervaliden door ontbreken lift
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 4 december 2017

Mooi gelegen aan zee met een vreselijke tsunami geschiedenis (2004). Goede kamers met a/c en kluisje maar helaas zonder wifi (alleen in de lobby). Kom op mensen, zorg er voor dat alle kamers zo snel mogelijk wifi krijgen! het is bijna 2018! Restaurant niet bijzonder, ontbijt was weer wel goed. Gezellige bar en goede bediening aan het mooie zwembad.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Mooie locatie aan het strand. In de zee zitten (nog) hardstikke veel vissen waardoor je het gevoel hebt dat je in een aquarium zwemt. Het ontbijtbuffet is zeer goed. Wifi (redelijk snel) is er alleen in de lobby. Er wordt meteen een BBQ aangeboden bij binnenkomst. Doe dit niet voor het vlees, want dat is zeer beperkt, maar ook nu is er weer een heel mooi buffet met groente, fruit, en toetjes.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na een rondreis van 2 weken hebben we hier 4 dagen gelogeerd. Een heel fijn hotel, mooie kamers met prachtig zicht op de oceaan. Het buffet was echt heel goed en een echte aanrader! Zeer vriendelijk personeel ook. Dit was een prima afsluiter van onze vakantie!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na onze rondreis verbleven we in dit hotel. We hebben het erg naar onze zin gehad. Het hotel heeft een heerlijk groot zwembad en ook nog een klein zwembad. De ligbedden liggen prima en het is fijn dat er een handdoekenservice is. Je kunt bij het zwembad eten, maar dat is wel prijzig. Daarom dachten we dat dineren in het hotel ook duur zou zijn, maar dat viel erg mee. 10 dollar voor een 4 gangen menu met koffie/thee en voor de kinderen konden we kiezen van de kinderkaart of half geld betalen voor hetzelfde menu. We kwamen hier helaas pas de laatste dag van ons verblijf achter. Anders hadden we hier vaker gedineerd, want wij vonden het erg lekker. Het ontbijt was zeer uitgebreid o.a. kok voor eieren en wafels. De kamers waren oké. Ik vond ze op de foto's mooier. Maar het bed lag goed en de douche deed het prima. Het personeel probeert het echt naar je zin te maken.

Datum van verblijf: augustus 2017