TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier de laatste nacht, tijdens onze backpack reis door Sri Lanka.
Super vriendelijke mensen die alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Schone en ruime kamers, super ontbijt en hoefde pas om 15,00 uit checken waardoor we direct door konden naar het AirPort. Top service!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 3 nachten geweest. Zeer ruime kamer en goede douche.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
De manager doet alkes om het naar je zin te maken
Ontbijt is uitgebreid.
Op loopafstand naar strand.
Ik ga hier zeker weer terugkomen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten gebleven. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien.
Ook voor onze chauffeur was er plek (kan door het laagseizoen komen).
Heerlijk ontbijt met roti en hoppers in de tuin; we hadden geen lunch meer nodig! Super aardig personeel en heel dicht bij het strand.

Waar voor je geld.

Neem wel oordopjes mee ivm de trein die langskomt.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 januari 2015

Je bent op 2' op Galle Road, waar alles te vinden is...en toch ver genoeg van het onophoudend verkeer, stof, en.
De manager en zijn familie doen alles wat ze kunnen om aan je eisen te voldoen, met een glimlach...
Ten zeerste aangeraden als je in Hikkaduwa wilt zijn en toch rustig verblijven !
De kamers hebben een grote frigo, een goed bed met een king size muggennet, een zeer ruime badkamer, een balkon waar je de natuur kunt observeren.

Het is een van de beste accommodaties in heel Sri Lanka. Het is zeer proper en de ontbijt is zeer gevarieerd en te veel om het op te krijgen.

Dit B & B is zeker 3*** waard !

Kamertip: Tip : er is geen tip, alle kamers zijn even goed en proper. Neem een kamer voor dat het B & B Finlanka vol geboekt is....want het is bijna altijd vol. Ik had geluk..
Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 2 december 2014 via mobiele applicatie

We hebben twee nachten overnacht in dit mooie guesthouse. De grootste pluspunten van hier zijn toch wel de ruimte. Het bed is zelfs groot genoeg voor mijn vriend van 2.05 meter lang. De kamer is ruim met een bank twee stoelen en een salon tafel. Er staat zelfs een koelkast en een gootsteen met aanrecht in!
De badkamer is ruim, het enige mindere punt was dat het water lauw in plaats van warm was. Maar dan zijn we aan het zoeken.
Het ontbijt was heerlijk en meer dan genoeg. Echt een prima plek en waar voor je geld!

Datum van verblijf: december 2014