“Top food!”

Keukens: Midden-Oosters
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte bediening. Lekker fris aan de zee. Aanrader is noedels mama's special. Niet duur en mooi uitzicht.

dilankadiaz, Manager van Mamas Coral Beach Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dear Guest Thank You
for your feedback
Warm Regards
Prakash
Manager

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren bezocht de vorige jaren , is gerenoveerd en gezellig , direkt
aan het water . Eten is goed en vriendelijk personeel .

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening die goed advies geven over de kaart. Onze gerechten waren goed alleen niet helemaal wat wij hadden verwacht.. super mooie wijn kaart wij hadden een heerlijke wijn geselecteerd. Service was echt top.

6 februari 2018 beoordeeld

Mama’s is prachtig aan zee gelegen, en heeft een gezellige aankleding. Het eten was heerlijk en natuurlijk niet duur, bediening super vriendelijk!

28 januari 2018 beoordeeld

We vonden dit tentje bij een strandwandeling naar Turtle beach en besloten hier te gaan lunchen. Een heel sfeervol plekje met prachtig uitzicht over de oceaan en heel vriendelijk personeel. De lunch was geweldig, goede kaart en een hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wanneer je in Hikkaduwa bent is dit a good place to eat!

Reizigers die Mamas Coral Beach Restaurant bekeken, bekeken ook

Hikkaduwa, Galle District
Hikkaduwa, Galle District

In Mamas Coral Beach Restaurant geweest? Deel je ervaringen!