“Heerlijk Sri Lankaans gegeten!”
Beoordeling van Rithu Restaurant

Rithu Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Dambulla
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze chauffeur bracht ons naar dit restaurant met het bericht dat het een tourist approved restaurant is. Het ligt aan de weg (handig als je onderweg bent van Dambulla naar Sigirya of andersom) en ziet er misschien niet uit als de andere ‘toeristen’restaurants... but don’t let it fool you. :)

Het eten was heeerlijk! Vriend bestelde een shrimp chopsey (flink portie!) en ik een mix van verschillende (groente) currys (voor slechts 750 Rupee!). Van die verschillende currys weet ik niet van alles wat het was (een groentesoort was me echt onbekend en de kokos had ik niet herkend in een ander gerecht) maar het smaakte me heel goed!

Datum van bezoek: april 2018

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een keer buffet en een keer a-la-carte. Beide keren goed, smaakvol en complete lunch voor weinig geld. Het ligt langs de weg naar Sigirya, dus in de buurt van de beroemde rots. Geen speciale koffie, maar wel een lekker ijsje.

Datum van bezoek: maart 2018
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat deze plek op nr1 stond hadden we hoge verwachtingen. Restaurant zag er prima uit met aardige bediening. We konden kiezen uit het buffet (800SLR pp) of a la carte. Buffet bestond uit rijst, noodles, kip en diverse groenten en vers fruit. Ook hebben ze bier. Smaakte prima, maar of het nou de nr1 is... nee.

Datum van bezoek: februari 2018
2 februari 2018 beoordeeld

Hier wordt een heerlijke srilankaanse curry geserveerd voor een goeie prijs. Vriendelijke bediening door de familie, die kookt serveert en afrekent. Je eet buiten op een terras onder dak. De wijn is op, wij hadden de laatste fles.......

Datum van bezoek: januari 2018
8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aangenaam verast door het heerlijke eten! Verschillende gerechten die we nog nooit gegeten hadden kortom een heerlijke ervaring. Vriendelijke gastheer die je graag meer verteld over de cultuur en omgeving. Een goede aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Rithu Restaurant bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Rithu Restaurant geweest? Deel je ervaringen!