Amaya Lake(Dambulla)
  • Zwembad
Agoda.com
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Agoda.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 63 per nacht.

• Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Dambulla City Hostel(Dambulla)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Dignity Villa(Dambulla)(Heel veel waar voor je geld!)
Gimanhala Hotel(Dambulla)
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ligging dicht bij tempel, met gratis tuktuk van en naar de tempel en bus. Vriendelijke bediening, zeer fijn zwembad en lekker eten. De kamer was zeker ok, maar verwacht niet de grootste luxe of netheid.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
15 maart 2018 beoordeeld

mooie locatie met eigen "huisje" (airco) met zitje voor, prachtig zwembad. Iedere ochtend en uitgebreid buffet. En ook s-avonds kon je er eten, wat iedereen wel wilde, want overheerlijke curry's. Kleinschalig, in totaal geloof ik 10 huisjes.
Heel attente goede gastheer, die alles deed om het zijn gasten naar de zin te maken.
Hij wilde je gewoon echt van het mooie van zijn land laten genieten. Als je wilde regelde hij tripjes voor je, niet duur en perfecte begeleiding.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel sfeervolle locatie, de kamer is meer een eigen huisje, alles is goed verzorgd (schoon, gezellig, eigen koelkastje). Goede airco. Mooi zwembad. Het ontbijt is Sri Lankaans, heel goed verzorgd. Elke avond een mooi diner als je wilt. En dat wil je, want het is heerlijk. Top van alles is de gastvrijheid van de eigenaar. Hij regelt alles voor je, wat je ook maar wilt aan uitstapjes. Dambulla is een goede uitvalsbasis voor de bijzondere cultuur en natuur in de omgeving.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik verbleef met een vriendin 2 nachten in het Sevonrich Holiday Resort in Dambulla. We werden ontzettend hartelijk ontvangen en kregen een hele nette kamer toegewezen. Onze kamer had twee bedden, 1x 2persoons en 1x 1persoons bed. Groter dan we hadden verwacht en er was een schone badkamer. De eigenaar en zijn personeel zijn erg vriendelijk en helpen je graag om allerlei leuke uitstapjes te maken. Hij kent veel locale aardige tuktuk drivers die je voor niet al te veel geld rond kunnen rijden. Je mag daarin zelf helemaal aangeven wat je graag wil zien en het wordt geregeld. Nog niet eerder zo’n fijne gastheer gehad in een hostel/hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je krijgt een warm welkom van de vriendelijke eigenaar. De kamers zijn comfortabel en schoon!

Het eten is erg lekker! We hebben gebruik gemaakt van het ontbijt en avondeten. Het avondeten varieert elke dag!

Zeker een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner