“Lekker gegeten”
Beoordeling van Mango Mango Restaurant

Mango Mango Restaurant
Geclassificeerd als nr. 12 van 39 Restaurants in Dambulla
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Helaas hadden ze niet alles wat op de kaart stond. De sfeer is er niet bijzonder. Personeel is niet echt vriendelijk. Ze doen hun werk en daar is alles meegezegd.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker geluncht. Lijkt soort keten te zijn want zagen dit in andere plaatsen ook maar niks mus mee. Ik had nasi en deze was lekker pittig, en veel ....voor weinig . Wat wil je nog meer ....

7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes waren prima maar bediening erg onvriendelijk. Hadden niet echt het gevoel dat we welkom waren.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er deze week gegeten en vonden het matig. De fried rice was heel droog, personeel niet erg vriendelijk en de maaltijden kwamen allemaal op andere tijdstippen. Ook het restaurant zelf vonden we niet echt schoon.

13 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben hier een lunch gehad. Goeie sandwiches en lekkere broodhapjes.Wij zaten in het afhaaldeel, boven was nog een echt restaurant.

Reizigers die Mango Mango Restaurant bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Mango Mango Restaurant geweest? Deel je ervaringen!