“Matig westers eten”
Beoordeling van Mango Mango Restaurant

Mango Mango Restaurant
Geclassificeerd als nr. 11 van 38 Restaurants in Dambulla
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een burger besteld, was niet lekker. Als je hier wat lokaals besteld is het denk ik prima te eten

12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat is goed om Europeaan te eten met geen Chili, de keuken is eigen maar de personeel spreek geen Engels, zij begrijpen niets...wij verwachten ongeveer 40min om maaltijd te hebben.

3 april 2017 beoordeeld

Normale prijzen in dit modern ogend restaurant waar veel localen komen. Proef een van de prachtige heerlijke taartjes van de bakkerij die er ook in zit.

20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is waarschijnlijk de beste plek om te eten in Dambulla dat zegt meer over de rest van de restaurants dan over Mango mango. Het eten is te doen houdt niet over personeel loop ongeïnteresseerd rond lacht niet en heeft duidelijk niets met de vriendelijkheid van de Sri lankaanse bevolking van doen.

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de beoordelingen over het personeel al gelezen maar in werkelijkheid is het nog erger ;-). Er kan geen glimlach vanaf. Helft van het menu was 'op'.

Eten was prima maar niet bijzonder

Reizigers die Mango Mango Restaurant bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Mango Mango Restaurant geweest? Deel je ervaringen!