“Beste rice&curry!”

Sakura
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Dambulla
Keukens: Sri Lankaans
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant serveert de beste rice&curry die wij in Sri Lanka op hebben! Onwijs uitgebreid met erg veel groenten. Als je iets op hebt kan het naar wens bijgevuld worden. Alle gerechten worden gemaakt door de vrouw van de eigenaar zelf. De eigenaar zelf is onwijs vriendelijk en heeft echt plezier in zijn werk. Het restaurant ligt iets buiten het centrum van Dambulla maar is zeker een ritje met de tuktuk waard!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst hadden wij twijfels ivm de bezetting van het restaurant. Dankzij de warme ontvangst van de eigenaar en het heerlijke, door de eigenaar voorgestelde, sri-lankese menu werden de twijfels direct weggenomen! Een aanrader! Kip, aubergine, Mmmmmmm....

What a nice owner! Top Sri-Lankan food. A must!

10 april 2018 beoordeeld

Op Tripadvisor gelezen dat dit een van betere restaurants zou zijn. Dat viel niet tegen. Van een uitstekende lunch genoten. Twee kanttekeningen: Sakura is wel wat prijzig en onze chauffeur/gids kreeg geen gratis maaltijd (hetgeen hoogst ongebruikelijk is).

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Je voelt je hier echt een gast. Het eten was heerlijk! De hele familie helpt mee ons diner tot een feestje te maken. Er werden allemaal heerlijke gerechten op tafel gezet. Ze werden bijgevuld als het op was.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in buffetvorm, maar wel een die erg lekker is! Genoeg keuze, maar wel sri lankaans eten.
Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht.

Reizigers die Sakura bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Sakura geweest? Deel je ervaringen!