“Super gastvrij, onwijs lekker eten!”
Beoordeling van Sakura

Sakura
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Dambulla
Keukens: Sri Lankaans
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst hadden wij twijfels ivm de bezetting van het restaurant. Dankzij de warme ontvangst van de eigenaar en het heerlijke, door de eigenaar voorgestelde, sri-lankese menu werden de twijfels direct weggenomen! Een aanrader! Kip, aubergine, Mmmmmmm....

What a nice owner! Top Sri-Lankan food. A must!

Datum van bezoek: juni 2018

10 april 2018 beoordeeld

Op Tripadvisor gelezen dat dit een van betere restaurants zou zijn. Dat viel niet tegen. Van een uitstekende lunch genoten. Twee kanttekeningen: Sakura is wel wat prijzig en onze chauffeur/gids kreeg geen gratis maaltijd (hetgeen hoogst ongebruikelijk is).

Datum van bezoek: februari 2018
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Je voelt je hier echt een gast. Het eten was heerlijk! De hele familie helpt mee ons diner tot een feestje te maken. Er werden allemaal heerlijke gerechten op tafel gezet. Ze werden bijgevuld als het op was.

Datum van bezoek: april 2017
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in buffetvorm, maar wel een die erg lekker is! Genoeg keuze, maar wel sri lankaans eten.
Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht.

Datum van bezoek: maart 2017
27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad hele vriendelijke mensen, maar vooral ook heerlijk gegeten! Sri Lankaanse maaltijd met heel veel gerechtjes. Heel veel groenten, maar ZO lekker! Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Sakura bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Sakura geweest? Deel je ervaringen!