“Uitstekende lunch.”

Sakura
Geclassificeerd als nr. 2 van 40 Restaurants in Dambulla
Keukens: Sri Lankaans
10 april 2018 beoordeeld

Op Tripadvisor gelezen dat dit een van betere restaurants zou zijn. Dat viel niet tegen. Van een uitstekende lunch genoten. Twee kanttekeningen: Sakura is wel wat prijzig en onze chauffeur/gids kreeg geen gratis maaltijd (hetgeen hoogst ongebruikelijk is).

1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Je voelt je hier echt een gast. Het eten was heerlijk! De hele familie helpt mee ons diner tot een feestje te maken. Er werden allemaal heerlijke gerechten op tafel gezet. Ze werden bijgevuld als het op was.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in buffetvorm, maar wel een die erg lekker is! Genoeg keuze, maar wel sri lankaans eten.
Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht.

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad hele vriendelijke mensen, maar vooral ook heerlijk gegeten! Sri Lankaanse maaltijd met heel veel gerechtjes. Heel veel groenten, maar ZO lekker! Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de goeie recensie voor Sakura gekozen echter bij aankomst was het dicht. De eigenaar zou vanavond naar familie gaan maar wilde ons niet met lege maag laten gaan. Dus toch kunnen genieten van het heerlijke eten en de goede service.

Reizigers die Sakura bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Sakura geweest? Deel je ervaringen!