“Buffet met lekker eten!”
Beoordeling van Sakura

Sakura
Geclassificeerd als nr. 2 van 41 Restaurants in Dambulla
Keukens: Sri Lankaans
8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten in buffetvorm, maar wel een die erg lekker is! Genoeg keuze, maar wel sri lankaans eten.
Vriendelijk personeel en een mooi uitzicht.

Datum van bezoek: maart 2017

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad hele vriendelijke mensen, maar vooral ook heerlijk gegeten! Sri Lankaanse maaltijd met heel veel gerechtjes. Heel veel groenten, maar ZO lekker! Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Aanrader!

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de goeie recensie voor Sakura gekozen echter bij aankomst was het dicht. De eigenaar zou vanavond naar familie gaan maar wilde ons niet met lege maag laten gaan. Dus toch kunnen genieten van het heerlijke eten en de goede service.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Helaas was her restaurant erg rustig vanwege het slechte weer maar wat een geweldig eten!

We kregen diverse gerechten met alle uitleg erbij die we nodig hadden. Super gastvrij en behulpzaam.

Als je echt Singalees wilt eten moet je zeker hierheen gaan. Veel groenten gerechten en smaakvol!

Ook nog een klein dessert als verrassing.

En de man bracht ons zelfs nog terug naar ons hotel!

Ga mensen ga!

6 december 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten door het buffet kun je verschillende gerechten proberen. Vriendelijke bediening, de eigenaar komt als gastheer nog langs om te vragen of alles naar wens is.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Sakura bekeken, bekeken ook

Dambulla, Centrale Provincie

In Sakura geweest? Deel je ervaringen!