Beoordeeld op 1 september 2019

Heerlijk zwembad en prima kamers op een locatie dichtbij een oude grottempel EN de zgn leeuwenrots Sigirya. Personeel is vriendelijk, service is goed en excursies worden vanuit het hotel georganiseerd. Chauffeur Isuru klom met ons mee de rots op en wist veel te vertellen over de gescheidenis en de omgeving.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben een super relaxte middag gehad aan het zwembad. Vriendelijk ontvangen door Lacsceian en hij heeft lekkere drankjes voor ons gemaakt, ice coffee en chocolate milkshake. Het eten was ook lekker.

Datum van verblijf: juli 2019
Sundaras_Resort, Guest Relations Manager van Sundaras Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear Valued Guest,

We express our gratitude for taking some valuable time of yours in sharing your experience at Sundaras Resorts & Spa.

We are very much happy to hear that you had a relaxing stay and you enjoyed our out door pool and the tasty cocktails and milkshakes it has to offer. Indeed, all our staffs are working towards making it a pleasant stay for all our guests.

We would be delighted to welcome you back to our resort in the future.

Sharron Anderson
Guest Relations Manager
Sundaras Resort & Spa

Beoordeeld op 19 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in Sundaras Resort & Spa en dit is uitstekend bevallen. Het personeel is ontzettend vriendelijk en super gastvrij. Goed ontbijt! Mooie kamer en fijne douche! Ze brengen je overal naar toe, zo ook naar ons volgende verblijf in Kandy. Daar aangekomen, komen we erachter dat er nog een rugzak is blijven staan in de auto! Stom, eigen schuld, is Saman, de chauffeur van het hotel, teruggekomen. Geweldig onze held!

Datum van verblijf: juli 2019
Sundaras_Resort, Guest Relations Manager van Sundaras Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Dear Valued Guest,

Thank you very much for taking your time in sharing your experience with Sundaras Resorts & Spa.

We are so happy to hear that we were able to make your stay a fantastic one and all over services were up to your expectations. Indeed all our staffs work hard to provide the best services to our guests, glad that one of them earned to be your hero :)

We would be delighted to welcome you back to our resort in the future.

Sharron Anderson
Guest Relations Manager
Sundaras Resort & Spa

Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met zwembad en vriendelijke personeel die je graag wilt helpen met alles. Hotel ligt slechts 20 minuten van de Rock. Oliver de manager regelt alles voor je met een grote lach. Aanrader als je naar Dambulla komt en ook wilt genieten van comfort.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Een heerlijke kamer met daarbij een mooie tuin en zwembad. Het is op loopafstand van de cave tempels. Een perfecte plek om te relaxen en de tempels te bezoeken! Daarnaast is Anthony altijd vrolijk en maakt je verblijf zo aangenaam mogelijk!

Datum van verblijf: april 2019