“Must see in Anuradhapura!”
Beoordeling van Ruwanwelisseya Dagoba

Ruwanwelisseya Dagoba
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 115,00*
Vanaf
Anuradhapura Privé dagtrip vanuit Colombo ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 37 dingen om te doen in Anuradhapura
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een imposant bouwwerk dat je niet mag missen tijdens je trip naar Anuradhapura.
Je moet knieën en schouders bedekt hebben. De vloer is gloeiend heet, dus wellicht zijn sokken nog een goede optie.
Wij hadden het geluk dat we een gids bij ons hadden, die veel vertelde.
Ook mooi om te zien is de beleving van de locals.

20 augustus 2018 beoordeeld

Zeer grote en mooie Stupa. Voor een mooie ervaring aan te raden aan het eind van de dag tijdens alle ceremonies

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een drukbezocht bouwwerk dat gedragen wordt door olifanten. Je kunt er alleen een rondje omheen lopen. Wij waren er in het weekend en het was er erg druk.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gratis naar dit bouwwerk geweest, pluspunt in een dure stad.
Daarnaast waren we wel onder de indruk van de grootte van dit bouwwerk. Een aanrader in deze streek!
Het is enkele jaren geleden nog maar vernieuwd (nieuw laagje verf)

Bekijk meer beoordelingen
12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig complex, gezien de warmte helaas niet dichtbij geweest want dan moesten de slippers uit, maar van aftanad ook prima te bekijken. Aanbeveling om met een gids de bezienswaardigheden langs te gaan.

Reizigers die Ruwanwelisseya Dagoba bekeken, bekeken ook

Anuradhapura, Noordelijke-Centrale Provincie

In Ruwanwelisseya Dagoba geweest? Deel je ervaringen!