“Gigantische koepel”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 115,00*
Vanaf
Anuradhapura Privé dagtrip vanuit Colombo ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 37 dingen om te doen in Anuradhapura
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een drukbezocht bouwwerk dat gedragen wordt door olifanten. Je kunt er alleen een rondje omheen lopen. Wij waren er in het weekend en het was er erg druk.

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn gratis naar dit bouwwerk geweest, pluspunt in een dure stad.
Daarnaast waren we wel onder de indruk van de grootte van dit bouwwerk. Een aanrader in deze streek!
Het is enkele jaren geleden nog maar vernieuwd (nieuw laagje verf)

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig complex, gezien de warmte helaas niet dichtbij geweest want dan moesten de slippers uit, maar van aftanad ook prima te bekijken. Aanbeveling om met een gids de bezienswaardigheden langs te gaan.

11 april 2018 beoordeeld

Is een van de belangrijkste toeristische attracties in deze tempelstad. Maar deze witgekalkte stupa is, net als heel Anuradhapura, buitengewoon teleurstellend. Je kunt er alleen een rondje omheen. Omdat het bovendien regende (en dat doet het heel vaak in Anuradhapura) denk je al snel: "ben ik hiervoor nu helemaal naar deze stad gekomen?"

Bekijk meer beoordelingen
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien het vandaag te heet was om te fietsen, hebben we een gids met tuk tuk geregeld wat heerlijk was...We hebben veel gezien en meegekregen van onze gids. Geweldig!

Reizigers die Ruwanwelisseya Dagoba bekeken, bekeken ook

Anuradhapura, Noordelijke-Centrale Provincie

In Ruwanwelisseya Dagoba geweest? Deel je ervaringen!