24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een mooi hotel in Peru. Schoon. Gezellig. Goede bedden
Prima airco. Ontbijt was een iets karig maar wel goed. Onderdeel van hotel Alegria. Prachtig hotel met fantastisch zwembad. Prima keuken. Lekker eten

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
30 september 2016 beoordeeld

Een redelijke, ietwat ouderwetse kamer. Redelijke ligging op loopafstand van het centrum. LCD. Schoon, wel WiFi maar werkt niet altijd. 's Avonds geen bar open. Geen minibar, geen koffiezetter en geen waterkoker. Vrij gehorig.

Kamertip: Bijna overal is de situatie gelijk. Op de bovenverdieping minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
3 augustus 2016 beoordeeld

Gezellig hostel in het centrum van Nazca. Naast het zwembad een leuke lounge area, maar ook op de balkonnetjes voor de kamers veel zitjes om nog even van de zon te genieten. Goed ontbijt, nette kamers. Zeer vriendelijk personeel! Bereid om je te helpen met tips en denken goed mee!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
18 juni 2016 beoordeeld

Dit hotel maakte onderdeel uit van onze rondreis door Peru. Het is een fijn hotel, gelegen in een goed verzorgde tuin, met een zwembad. Kamers ook prima. De sfeer was er heel relaxed. Had er nog wel een nachtje langer willen blijven.

Kamertip: wij hadden een prima, maar volgens mij waren alle kamers wel goed gelegen
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst was ik erg enthousiast; mooie binnenplaats met zwembad waar de kamers omheen gesitueerd liggen, temidden van mooie bomen en planten. Echter, de eerste kamer hebben we niet geaccepteerd; deze was zonder sleutel net zo makkelijk te openen als met. De tweede kamer had een tweepersoonsbed van 1.40 breed met 1 laken dat niet breed genoeg was. Naast te krap lagen we dus de gehele nacht aan de lakens te trekken. Personeel spreekt nagenoeg geen Engels. 's Avonds nog een drankje krijgen is nauwelijks te doen; je ziet namelijk niemand lopen en de lichten gaan al vroeg uit. De eerste nacht was er tot 04:00 in de ochtend een feestje in de buurt. De tweede nacht klonk er een kakofonie van hondengeblaf tot 01:00 uur. Kamers hebben geen airco en geen ventilator en zijn daardoor te warm. De twee punten die ik gegeven heb zijn op basis van de ligging (dichtbij het centrum van Nazca) en de binnentuin met zwembad. Verder dan dat geen aanrader.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner