Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een mooie plaats om te overnachten met een mooie tuin waar wij ons ontbijt kregen. Ze houden rekening met een later ontbijt als je 's ochtends een vlucht boven de Nazca lijnen gaat maken. Iets buiten het centrum gelegen, maar met 15 minuten wandelen ben je in het centrum. Heerlijk warme douche en een toilet en wastafel in een aparte ruimte aansluitend op de kamer. Erg vriendelijke eigenaren en willen je een prettig verblijf geven. Echt top!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 december 2016

Op de bonnefooi aangebeld bij dit B&B: een schoon en goed onderhouden appartement, met zeer vriendelijke (ook Nederlands sprekende) eigenaren. Ze adviseren uitgebreid over mogelijke activiteiten die je kunt ondernemen. Ook het beste ontbijt wat we in 2,5 week Peru voorgeschoteld hebben gekregen!
Alleen beetje jammer dat vanwege de droogte en het seizoen, het zwembad niet open was.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 1 oktober 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke rustige plek net buiten het centrum met ruime tuin waar verschillende plekjes gecreëerd zijn zodat je privé zit.
Op loopafstand van het centrale plein en restaurantjes.
Super ontbijt buiten in de tuin met alles wat je wenst.
Prima kamer en goed bed.
Fijne gastheer en -vrouw.
Kortom; aanrader!!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt met vruchten uit eigen tuin en prima kamers! Ze hebben 2 leuke hondjes en meerdere konijnen. De eigenaren hebben voor ons de vlucht over de nazca-lijnen geregeld. De vlucht werd op de dag zelf uitgesteld en de eigenaren hebben meerdere keren voor ons gebeld om op de hoogte te blijven van de vluchttijd. Op de dag van uitchecken hadden we om 22.00 uur een nachtbus naar Arequipa, we mochten tot die tijd gewoon op de B&B blijven, erg fijn!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Een mooie locatie op loopafstand van het centrum van Nasca. Een leuke tuin om in te zitten een heerlijk ontbijt met een gemoedelijke en vriendelijke sfeer. De kamers waren mooi en voldoende ruimte om lekker te zitten. De verhuurders hadden goede adviezen voor tours en tips voor de omgeving. Kortom een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016