Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers, goede bedden, snelle WiFi
Ruime badkamer, matige douche (weinig druk, koud water), geen haardroger
Beperkt ontbijt, enkel broodjes en confituur. Geen charcuterie, fruit, ...
Mooi zwembad met ligstoelen
Ideaal gelegen tov restaurants, busstation, Nazcalijnen, ....

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 4 juli 2017

Onze hoofdreden voor Nazca waren de lijnen en de vlucht hierover. Echter heeft Nazca zelf ons positief verrast en zeker dit hotel.

Het is een heerlijk rustig hotel met mooie kamers! Het hele hotel is mooi ingericht met veel planten en robuust hout. Het personeel is aardig en helpt je graag bij het opslaan van de bagage. (Dit is een hok bij het zwembad).

Wij hebben hier niet gezwommen maar het zwembad zag er heerlijk uit.

Datum van verblijf: augustus 2016
OroViejo, Gerente van Hotel Oro Viejo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

We thank you for your good comment, we hope you can visit us again, comments like yours help us keep improving.

Beoordeeld op 21 mei 2017

Karaktervolle kamer met sfeervolle verlichting en mooie roodgevoegde badkamer. Comfortabel bed en flatscreentelevisie met tientallen zenders (alle Spaanstalig). Helaas geen kluis op de kamer, noch een koelkast of airco (was wel welkom geweest met 30 °C buiten), wel een tweetal ventilatoren om het draaglijk te houden. Het douchewater is warm en de geluidsisolatie van de kamer is goed, we hebben geen last gehad van buren of buitenlawaai. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd (dus geen buffet) en het hotel stond ons toe om ook ná het uitchecken, tijdens het wachten op onze bus naar de volgende bestemming, gebruik te maken van het heerlijke buitenzwembad.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 12 januari 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel waar we 's avonds aankwamen, personeel was erg behulpzaam.
Wifi werkt goed. Na uitchecken konden we de bagage in een afgesloten ruimte stallen en na de vlucht over de nascalijnen gebruik maken van het zwembad en handdoeken tot we 's middags weer vertrokken.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 29 mei 2016

Op loopafstand van het Cruz del Sur busstation en de straat met de restaurantjes (allebei op twee blokken lopen)
Ruime kamers, met lekkere douche en goed bed. Wifi werkt goed. Heerlijke binnentuin met een klein zwembadje en plekjes om lekker buiten te zitten. Verkoop van bijv flesjes water.

Datum van verblijf: april 2016