21 mei 2017 beoordeeld

Karaktervolle kamer met sfeervolle verlichting en mooie roodgevoegde badkamer. Comfortabel bed en flatscreentelevisie met tientallen zenders (alle Spaanstalig). Helaas geen kluis op de kamer, noch een koelkast of airco (was wel welkom geweest met 30 °C buiten), wel een tweetal ventilatoren om het draaglijk te houden. Het douchewater is warm en de geluidsisolatie van de kamer is goed, we hebben geen last gehad van buren of buitenlawaai. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd (dus geen buffet) en het hotel stond ons toe om ook ná het uitchecken, tijdens het wachten op onze bus naar de volgende bestemming, gebruik te maken van het heerlijke buitenzwembad.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel waar we 's avonds aankwamen, personeel was erg behulpzaam.
Wifi werkt goed. Na uitchecken konden we de bagage in een afgesloten ruimte stallen en na de vlucht over de nascalijnen gebruik maken van het zwembad en handdoeken tot we 's middags weer vertrokken.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
29 mei 2016 beoordeeld

Op loopafstand van het Cruz del Sur busstation en de straat met de restaurantjes (allebei op twee blokken lopen)
Ruime kamers, met lekkere douche en goed bed. Wifi werkt goed. Heerlijke binnentuin met een klein zwembadje en plekjes om lekker buiten te zitten. Verkoop van bijv flesjes water.

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
13 oktober 2015 beoordeeld

Mooi hotel met een central ligging in Nazca en met mooi zwembad
Voordelen
- moderne hotel
- mooie kamers
- mooie binnentuin
Nadelen
- ontbijt stelt niet veel voor
- rumoerig
- personeel was niet echt behulpzaam

Verbleef: mei 2015
11 september 2015 beoordeeld

Goed hotel, dichtbij het busstation van Cruz del Sur. Slechts 5 Sol met de taxi. S'avonds laat aangekomen dus de volgende ochtend met het overvloedige ontbijt goed de omgeving kunnen zien. Ruime kamer met een lekkere warme douche. Goed 2 persoons bed. Kortom leuk 0vernachting.

Verbleef: september 2015