“Jammie ”

Keukens: Café
Dineropties: Lunch
Dineropties: Lunch
24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk burger gegeten , ideaal voor de snelle trek .. rustige ambiance ..vriendelijk bediening ..lekkere zelf gemaakte appeltaart ..

Datum van bezoek: december 2018

24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In nazca heb je niet heel veel keuze wat betreft restaurants. Dit is een lekker plekje om te lunchen, een sapje te pakken of zelfs een pizza of pastry terwijl je wacht op je bus. Ze regelden voor ons een taxi om te gaan kijken naar keramiek. Goede service!

Datum van bezoek: november 2018
16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het wachten op onze Cruz del Sur bus hebben we een paar uur doorgebracht bij Mom’s café. Het ziet er mooi uit en schoon plus gratis WiFi. De bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2018
25 juli 2017 beoordeeld

Op aanraden van touroperator Get2Peru hebben we hier gegeten. Dicht bij busstation van 'Cruz del sur'. Lekker en heel netjes !

Datum van bezoek: juli 2017
23 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de vlucht over de Nazcalijnen (geweldig trouwens) hadden we nog vrijwel de hele dag voor de boeg. Bij een touroperator navraag gedaan over andere mogelijkheden in de omgeving (Nazca zelf is niet echt aantrekkelijk). We konden kiezen uit een aantal mogelijkheden en om even erover na te denken wilden we een kopje koffie drinken. Toen zijn we bij Mom's Cafe terecht gekomen. De koffie (espresso 2×, café latte en een cappuccino) was echt heerlijk! De taart (cheesecake en appeltaart) was redelijk. Nog steeds goed hoor, maar we hebben lekkerder gehad.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Goed cafeetje om even te zitten en tot rust te komen.

Reizigers die Mom's Cafe bekeken, bekeken ook

Nazca, Ica Region

In Mom's Cafe geweest? Deel je ervaringen!