“Heerlijk!”

Keukens: Café
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
10 december 2018 beoordeeld

Gelegen aan een winkelstraat met meer restaurantjes is dit een leuke locatie voor een lunch of diner. Ik heb een lunch genuttigd. Goede kaart en goede bediening. Er is ook een bovenverdieping met een mooi uitzicht.

Datum van bezoek: oktober 2018

6 augustus 2018 beoordeeld

We zaten met een hele groep boven met uitzicht op destraat
Vlotte bediening, grote keuze en lekker gegeten voor redelijke prijs
Geen gezezver over drinkgeld

Datum van bezoek: juli 2018
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening in een aangenaam kader. Vooral de Pisco Sour is een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de reviews van TripAdvisor hier gaan eten. Het restaurant heeft een leuke inrichting en wij hebben boven gezeten aan de rand van t balkon. De service was erg vriendelijk en als ze iets vergeten waren wilde de serveerster gaan rennen. Het eten was heerlijk, heerlijke saus, goed gebakken vlees en goed gebakken frietjes. Enig jammere puntje is dat de kip niet geheel gaar was bij mijn vriend.

Datum van bezoek: september 2017
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten erg lekker, ruime keuze, goedkoop
Vriendelijke bediening
Goed gelegen in de hoofdstraat van Nazca

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Mamashana Cafe Restaurante bekeken, bekeken ook

In Mamashana Cafe Restaurante geweest? Deel je ervaringen!