Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hostel Yemaya is een uitstekend hostel met perfecte service van de gastheer. Het ligt prima gelegen in het centrum en waar alles op loopafstand is. Je bent een flinke heer als je het ontbijt, dat erg goed smaakt, op krijgt.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 oktober 2016

Doordat er in hotel Yemaya iemand, na de nasca vlucht, last had van zijn buik, zijn wij doorverwezen naar het hotel ernaast. Dit was een goede service en wij mochten gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel Yemaya. Mooi dakterras, maar zeer slechte wifi!
Vriendelijke eigenaar, die je voor een goede prijs een tour kan aanbieden.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Onze goedkoopste bestemming deze vakantie. We werden onverwachts opgehaald van het busstation. Vreemde gewaarwording als je naam ineens geroepen wordt. We hadden niets afgesproken namelijk. Ondanks dat het hostel heel dichtbij was, waren we er erg blij mee.

Tijdens het inchecken hadden we te maken met de zoon van de eigenaar. Een erg sympathieke gast, die volgens mij nog niet zo ervaren was. Het mocht de pret echter niet drukken, aangezien voor de rest alles prima geregeld was.

De volgende dag hadden we contact met de eigenaar. Hij regelde alles voor ons. De nazca lines hadden we van te voren al gereserveerd, echter door het bewolkte weer, werd het steeds later en later. Gelukkig stelde de eigenaar ons gerust en garandeerde ons dat het goed zou komen. En ja, na lang wachten zijn we gewoon gaan vliegen.

Verwacht geen luxe, maar voor deze prijs en deze service is het zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Schoon hotel, wel erg basic. Verwacht geen luxe. De eigenaar is erg aardig. We hebben de tours (ochtend over nazca lijnen, middag met een buggy door de woestijn) bij hem geregeld. We konden de kamer ook overdag huren, zodat we ons nog even konden douchen voor de we nachtbus in gingen. Ontbijt kregen we geserveerd in het huis van Luis, erg leuk en erg lekker!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 januari 2016

Alles was goed aan ons verblijf in dit Hospedaje. We werden vriendelijk ontvangen en onze kamer was schoon en de badkamer oke, zeker voor de prijs. Het dakterras is super en we hebben daar gezellig met andere backpackers gezeten. De eigenaar heeft ons geholpen met het uitzoeken van verschillende activiteiten.

Datum van verblijf: februari 2015