“Een aanrader!”

Geclassificeerd als nr. 5 van 43 Restaurants in Nazca
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier heel vriendelijk ontvangen door Jesús en hebben lekker gegeten. De bediening was super en het is zeer betaalbaar! Uitgebreide menukaart.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed, vooral snelle en goede bediening en het eten kwam redelijk tegelijkertijd, wat in Peru niet vaak voorkomt. Soep was heerlijk, 4 soorten en echt home made! Bediening van Diana was super!

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wi snappen echt niet waarom dit restaurant zo hoog staat in de tripadvisor. Friet is slap en vet, sandwitch met kip, zware kaas en perzik was een slechte combinatie en de bediening was niet bijzonder. We hebben het veel beter gehad bij de buurman! Dus gewoon een deur verder zou ik zeggen.
Boven zit je trouwens wel leuk, maar ook dat kan bij de buurtjes!

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze tweede daag in Nasca kozen we dit restaurant, Hilke had vissoep, zelf nam ik Lomo fettuccine. De vissoep smaakte goed, echter de inktvis was taai. De tenderloin was heerlijk mals echter met veel te veel saus. De bediening was goed.

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier prima gegeten, de porties waren alleen wat klein. De service was helaas wat traag, maar gezien we genoeg tijd hadden was dat geen probleem.

Reizigers die La Encantada bekeken, bekeken ook

In La Encantada geweest? Deel je ervaringen!