Beoordeeld op 6 april 2018

Het is een enclave van rust en luxe. de kamers zijn ruim, zoals een resort betaamt, er is recreatieruimte op het terrein voor volwassenen ietwat afgescheiden voor die waar kinderen kunnen spelen, zwemmen.er is veel bewaking en dat is wennen

Kamertip: geen voorkeur
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Olga M, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Las Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Dear guest:

Thank you very much for your visit and yor comment on Tripadvisor. It’s been a pleasure having you at the hotel and that you liked our facilities and services.

We hope to receive you again.

Sincerely,

Olga Mena Sandoval
Customer Service
Las Dunas Hotel

Beoordeeld op 12 oktober 2017

In de hoop een middagje van rust en de zon aan het zwembad te kunnen genieten kwamen we aan op Las Dunas. Zwembad ziet er prima uit en ook voldoende ligbedden. Echter was er een feest aan de gang dat tot diep in de nacht duurde en waarbij de muziek heel hard stond. hierdoor niet kunnen slapen en geen rust moment gehad. rondom zwembad loopt animatieteam dat de all inclusive kinderen en volwassenen vermaakt. ook hierbij herrie. Het ontbijt was prima, eten in restaurant ook. Maar in kleine restaurant stond muziek ook erg hard en hoorde je ook de muziek van het feest door elkaar heen. Erg jammer had me heel anders voorgesteld. Maar met kinderen is dit hotel dat je ook all inclusive kunt boeken wellicht meer geschikt.

Kamertip: vraag om de rustigste kamer ver van zwembad en restaurants vandaan
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 oktober 2017

als je van 'all inclusive' resorts houdt en van herrie en van schreeuwende kinderen dan is dit de place to be. er is elke avond herrie van een feest en vd disco to 's nachts uur of 4. dus slapen gaat je niet lukken. kamers zijn klein en zijn outdated, ook ontbijt, in buffet stijl, niet best.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 maart 2017 via mobiele applicatie

Nu voor het tweede jaar met mijn Peruaanse familie een lang weekend in Las Dunas. Met een gecharterde bus vanuit Lima duurt de rit van ca. 290 kilometer een kleine 4 uur. Met name het laatste deel gaat langzaam vanwege het vele trage vrachtverkeer op een eenbaansweg.
Deze keer kozen we het chalet 103 uit dat beschikt over een hoofd slaapkamer en drie kleine slaapkamers met enkele bedden waar ook bedden bijgezet kunnen worden. De hoofdslaapkamer heeft een eigen badkamer met jacuzzi. Aanvankelijk zonder warm water maar dat werd na een belletje naar de receptie binnen 10 minuten opgelost. Verder nog een badkamer met bad en een badkamer met douche. Het chalet heeft tevens twee gevulde minibars en in de slaapkamers en zitkamers is er airconditioning. Die in de hoofdslaapkamer moet eens nagekeken worden want hoe prettig het ook is om geruisloze airco te hebben, deze maakt na een poosje een storend geluid.
Verder kun je in Las Dunas erg lekker eten. A la carte is uitstekend maar ook in de lunch en diner buffet beschikt over een zeer ruime keuze aan vlees, vis en bijgerechten. Zowel Peruaans als Aziatisch en een vleugje Frans.
Ook het ontbijt buffet is uitgebreid met veel brood soorten, een eiland waar eieren worden gebakken en verder al bereidde sandwiches vleeswaren kaas, alles soorten cereals melk en yoghurt. Koffie is a la carte lekkerder dan uit een kan of gemaakt met Nescafé.
En dan natuurlijk genieten van al het entertainment dat vanaf 10 uur begint en de hele dag doorgaat met 's avonds een show bij het diner buffet. Ik had het genoegen om een bingo show mee te maken waar tussen het bingo door een quizes worden gedaan waar scheutig met Las Dunas waardebonnen wordt gesmeten bij goed gegeven antwoorden.
De zwembaden zijn open vanaf 10 uur en zijn lekker schoon en een genot om in te duiken als het buiten warm is.
Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de grote leugen op het ATM scherm dat elke kaart geaccepteerd wordt. Niet als je met je Nederlandse maestro of cirrus bankkaart probeert geld op te nemen en zelfs mijn Nederlandse Mastercard wordt niet geaccepteerd. Dat was vorig jaar ook al het geval.
Dus neem voldoende cash mee als je contant geld op zak wil hebben.
Er is overigens tweemaal per dag een bus uit Lima die voor de deur stopt. En terug natuurlijk terug

Verbleef: maart 2017, reisde met familie
vastus73, Manager van Hotel Las Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2017

Dear guest:

We zijn erg blij om te weten dat hebben genoten van een geweldige vakantie, bedankt voor ons te laten weten dat onze medewerkers was altijd alert op hun behoeften en waren zeer vriendelijk en we zijn blij om te lezen dat genoten van onze faciliteiten en diensten. Uw opmerkingen moedigen ons te blijven verstrekken van de beste service aan al onze gasten.

We hopen dat ze weer te ontmoeten op uw volgende vakantie.

Met vriendelijke groet,,

Ugo Gherardi
Resident Manager
HOTEL LAS DUNAS

Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Mooie ruime kamers met airconditioning, goede televisie en met een klein terras. Prachtige ruimen met zwembaden en ligbedden. Ruim
Opgezet complex, fijne service. Een goede keuken zowel buffet als a la carte! Bediening bij het zwembad, handoekenservice

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
vastus73, Manager van Hotel Las Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Beste klant:

Bedankt voor het nemen van uw kostbare tijd om uw ervaringen met ons te delen en met andere reizigers ons hotel.

We zijn verheugd om uw vriendelijke woorden, het motiveert ons om te blijven werken aan alle verwachtingen van onze gasten te voldoen.

Verheugen ons op uw volgende bezoek met ons en we zullen er weer een onvergetelijk verblijf.

Ugo Gherardi
Resident Mangaer