Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.139)
Beoordelingen filteren
1.139 resultaten
Waardering van reizigers
470
361
207
72
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
470
361
207
72
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.139 beoordelingen
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Hotel was teleurstellend. De kamers zijn erg klein en het bed is voor Nederlanders 20 tot 30 cm tekort. Tevens zijn de kamers zeer gehorig. Het grote raam aan de buitenkant komt op de gang uit. Je hebt het idee dat men zo je kamer in kan stappen. Het ontbijt is beperkt. Het hotel ligt in een van de drukke straatjes van Aguas Caliente waar alles te belopen is.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank SvL2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 maart 2017

Bij aankomst waren we verbaasd over de luxe kamers met bubbelbad en nog een luxe ruime douche. Ook kregen we vooraf een mail met de vraag hoelaat we zouden aankomen met de trein dan wisten ze wanneer ze ons zouden kunnen afhalen. Ligging midden in het centrum. Goed uitgebreid ontbijt. Zeer ruime bedden. Goede wifi.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank GertJanVonk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 november 2015

In een prima gelegen en schoon hotel werden wij gastvrij ontvangen. Wij kregen in Aguas Calientes voor de 1e keer tijdens onze reis door Peru te maken organisatorische problemen. De afspraken liepen niet helemaal zoals wij afgesproken hadden met onze travel-agent. En dan is een meedenkende Spaans en Engels sprekende eigenaar Christaan meer dan welkom. Hij werd door het Peruviaans contactpersoon onder druk gezet, maar hij wist van geen wijken en verdedigde onze belangen. Het herhaaldelijk contact verliep vlekkeloos.
Nu eens geen bericht over de grote van de kamer, maar over het management. Een grote pluim voor Christian.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ton181
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LACABANAMACHUPICCHU, Director de Relaciones con Clientes van Hotel La Cabana Machu Picchu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2015
Google-vertaling

Dear ATon181
We greatly appreciate the time you have taken to provide us feedback about your experience at La Cabaña!
We are so delighted to know that you ‘’loved’’ staying with us! We pride ourselves on having impeccable rooms and excellent customer service, and then we can create a nice environment to our guesses.
We look forward to welcoming you back soon.

Sincerely:
Guest Relations
Hotel La Cabaña Machupicchu

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 september 2014 via mobiele applicatie

Mooi hotel, rustig, goed ontbijt. En onze reddende engel toen we daarvoor in een ander hostel sliepen. Goede service en bij vertrek hebben wij nog een gelukspoppetje mee gekregen. Zij snappen wat service is!

Datum van verblijf: september 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Amsterdam1709
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 november 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LACABANAMACHUPICCHU, Director de Relaciones Públicas van Hotel La Cabana Machu Picchu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken