• Gratis parkeren
Bivouac Karim Sahara(Zagora)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Riad Lamane(Zagora)
  • Inclusief ontbijt
Auberge et Restaurant Jnane-Dar Diafa(Zagora)(Heel veel waar voor je geld!)
Riad Marrat(Zagora)
  • Restaurant
Casa Juan(Zagora)
6 mei 2018 beoordeeld

Alles wat gewoon top! Gastvrij personeel, sfeervolle en rustige locatie, fijne kamers en zwembad, heerlijk dakterras waar we van superlekker eten konden genieten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader! En prettig gelegen, ook als je op doorreis bent naar Mhamid.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijk en vriendelijk ontvangst na onaangekondigde aankomst. We kregen nog aan kamer aan het zwembad. Er zijn er drie: één met twee enkele bedden, de onze, één met drie bedden en nog een andere. De andere kamers meer achterin hebben weinig licht. Het avondeten op het dakterras was fijn en het ontbijt op ditzelfde terras was uitgebreid en lekker.
Wifi was defect maar ik mocht via gsm lijn even mails nakijken.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld

Het personeel was geweldig! We hebben bij de reservering aangegeven graag een trip naar de Sahara te doen, zij hebben ons vervolgens een aantal opties gegeven en dit perfect geregeld. Bij de check-in geen ongemakkelijke incheckprocedure, maar eerst alle spullen wegzetten in de kamer en kort even bijkomen, om vervolgens rustig met een kopje thee alle papieren in orde te maken. Dit was heel comfortabel. Het personeel heeft ons bovendien zeer goed geholpen met een laptop die we bij het vorige hotel verloren waren. Ze hebben contact opgenomen en aangegeven wat de situatie was. We voelden ons erg geholpen en op ons gemak. Ontbijt is heerlijk! Lekker op het terras in de zon. En veel vogels in de omgeving.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
9 mei 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, we kwamen zonder reservering maar dat was geen enkel probleem. Zoals gebruikelijk een kopje thee bij aankomst en een gezellig praatje zonder opdringerigheid, je kunt dan ook laten weten wat je 's avonds wil eten. Verschillende mogelijkheden om lekker te zitten, zowel binnen als buiten. De ruimte bij het zwembad is wat krap maar boven op het dakterras is volop ruimte, gezellige hoekjes en een leuk zicht op de straat waar echt vanalles gebeurd.
Het eten was bovengemiddeld, heerlijke pastilla en tajine met kip/citroen. Ook een prima ontbijt. Wifi in de centrale ruimte, parkeren voor de deur, goedwerkende airco en douche. Alles dik in orde!
Evt. Excursies mogelijk (geen ervaring mee)
Tip in de buurt: musee des arts et traditions de vallee de draa

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
3 mei 2015 beoordeeld

Na een mooie en lange tocht door de Vallee du Draa arriveerden we aan het eind van de middag bij La Petite Kasbah. We werden hartelijk ontvangen en we kregen heerlijke versie muntthee. Ook het eten 's avonds en ontbijt waren erg lekker.
De kamer was prima. Douche was niet afgescheiden van het toilet, wat leidde tot een waterballet, maar gelukkig was het water wel warm. In de zomer kan ik me voorstellen dat het zwembad voor verkoeling zorgt, nu was het daar nog te koud voor.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner