Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Een avond, nacht en ochtend in de Sahara!!!

Via Reis door Marokko.nl hebben we een tweedaagse trip vanuit Marrakesh naar M’Hamid in de Sahara ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
MartienBoerwinkel
Assen, Nederland
Atlas route

Zeker een meerwaarde voor je vakantie om de organisatie door reis door Marokko te laten verzorgen ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
marjoleins309
Kreta, Griekenland
via mobiele applicatie
Lees alle 92 beoordelingen

Beoordeeld op 22 augustus 2019

De voorbereiding met Hafid verliep soepel en de communicatie was duidelijk en correct. We werden door Jamal opgehaald bij ons hotel in Marrakech. We bezochten Ait Ben Haddoud en sliepen in Paradise of Silence. De dag daarna bezochten we Ouarzazate en kasbah's. We sliepen bij de Todra kloof en bezochten deze in de 'koelere' ochtend. We reden naar Soukra, de rozen vallei en Draa vallei. Daarna naar Merzouga waar we kameel reden bij zonsondergang. We overnachten in een tentenkamp met alle voorzieningen. Jamal regelde dat we buiten konden slapen onder de sterrenhemel en 's ochtends bij zonsopkomst konden sandboarden. Op de kameel weer terug naar Merzouga. Daarna naar de geweldige lokale markt in Rizzani om door te reizen naar een prachtig riad. De volgende dag weer terug naar Marrakech. Omdat het erg warm was is in overleg met ons het vooraf afgesproken programma aangepast. Op ons verzoek was er in ieder riad een zwembad. We konden zelfs even zwemmen vlak voordat we de kamelentocht begonnen.
Mede dankzij Jamal hebben we geweldige dagen gehad. Hij is erg sociaal, vriendelijk en laat je het echte Marokko zien. Een onvergetelijke ervaring!
Jamal je bent top!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Na een goede gezamenlijke voorbereiding op reis door Marokko.
We hebben veel meer gekregen dan we hadden verwacht. Een prachtige reis door een gastvrij land met afwisseling in steden en accommodaties. We hebben kameel gereden, gezwommen, musea en medina's bezocht. Muntthee gedronken, tajine's gegeten, we kwamen zintuigen tekort.
Hafid had ons goed voorbereidt en Jamal ons goed begeleidt. Een topchauffeur die ons het land liet zien en horen.
Shokran!

Beoordeeld op 25 juli 2019

Het voordeel van zo'n goede reisorganisatie als die van Hafid en zijn team is dat je zorgeloos al je wensen in vervulling ziet gaan. In ons geval de combinatie Marrakech, de woestijn bij Merzougga en Essaouira. Alle riads en hotels waren prima geregeld. Chama was een prachtige gids in Marrakech. De rest van de reis was in de handen van Jamal. Hij is echt goed, een fantastische chauffeur en goede gids, hij wist precies hoe ons het echte Marokko te laten ervaren en dat met muziek, humor en een groot hart.

Beoordeeld op 24 juli 2019

We deden met ons gezin (3 kids 19/18/16) een 4-daagse toer georganiseerd door Reis door Marokko. De voorbereidende communicatie met Linda was perfect.
Ter plaatse werden we opgehaald en gegidst door Omar, een super gids die altijd paraat stond om uitleg te geven, te helpen en het ons comfortabel te maken. We hebben heel veel moois gezien (Ait Ben Haddou, Ouarzazate, Merzouga, Toudrakloof, Sahara met de kamelentocht en slapen in tentenkamp. Een aanrader !

Beoordeeld op 2 juli 2019

Met een vriendengroep van 6 personen hebben we een zeer leuke tijd in Marokko gehad samen met onze reisleider Jamal. Jamal zorgde voor een hele prettige begeleiding en heeft ons gave dingen laten zien. Zeker een aanrader om het land te leren kennen!

Datum van activiteit: juni 2019