“Dagtripje met Hafid”
Beoordeling van Reis door Marokko Day Tours

Reis door Marokko Day Tours
Geclassificeerd als nr. 16 van 64 Outdooractiviteiten in Ouarzazate
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Reis door Marokko is een reisorganisatie boordevol kennis die sinds 2008 bestaat. Reis door Marokko verzorgt all inclusieve reizen in Marokko en voornamelijk in het zuiden van Marokko. Denk hierbij aan het bezoeken van de oude kasbahs en de mooie zandduinen van de Sahara. Reis door Marokko biedt arrangementen aan voor jong en oud. Rondreizen met Reis door Marokko betekent echt vakantie vieren.
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een dagje weggeweest met Hafid, hij kwam ons vroeg in de ochtend ophalen en we begonnen de Tour richting Ouarzazate. Hij heeft ons onderweg allerlei super mooie plekken laten zien en het is geen probleem als je zelf ergens wil stoppen om wat te kopen etc. Hafid weet heel veel over Marokko en de geschiedenis van het land en het volk. Daarnaast is het een super aardige jongen! De volgende keer in Marokko gaan we zeker met Hafid de woestijn in! Het was een onvergetelijke dag waar we het nog steeds vaak over hebben :)

Datum van activiteit: juni 2015
RachidRDM81, Nederlandstalige reisagent in Marokko van Reis door Marokko Day Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Dag Kaarin89,

Onze dank voor je beoordeling van Reis door Marokko. Wij zijn blij te horen dat jullie hebben genoten van jullie vakantie Marokko reis naar Ouarzazate.

Een woestijn overnachting is een ervaring om nooit te vergeten. Wij heten jullie ook van harte welkom in de woestijn.

Met vriendelijke groet

Rachid
Nederlandstalige reisagent in Marokko

6 augustus 2015 beoordeeld

Ik heb een super tijd gehad tijdens mijn trip door Marokko. Vanaf Casablanca via Marrakesh naar Ouarzazate. Stuk voor stuk mooie steden met allemaal hun eigen sfeer en nachtleven. Vanuit Ouarzazate een uitstapje naar de Sahara woestijn bij Mhamid gemaakt. Waar je heerlijk en rustig bij kan komen van het nachtleven van de bezochte steden. Allemaal samen met de supergids Hafid die overal de juiste contacten heeft/legt, waardoor mijn reis voor mij lekker soepel is verlopen en ik allerlei activiteiten heb gedaan; denk aan de hippe uitgaansgelegenheden in Marrakech en Casablanca naast de gebruikelijke bezienwaardigheden, zoals het bekende plein El Fna en de immense Hassan II moskee. Dankzij Hafid ook perfect gegeten op de mooiste locaties langs de route.

Bedankt iedereen van Reis door Marokko en speciaal Hafid

Datum van activiteit: maart 2015

Dag Carel C

Onze dank voor je beoordeling van Reis door Marokko. Wij zijn blij te horen dat je hebt genoten van je 7 daagse vakantie in Marokko. Je bent altijd van harte welkom. Zoals iedereen die reis door Marokko een goed hart toe draagt.

Met vriendelijke groet

Rachid
Nederlandstalige reisagent in Marokko

Reizigers die Reis door Marokko Day Tours bekeken, bekeken ook

Ouarzazate, Souss-Massa-Daraâ

In Reis door Marokko Day Tours geweest? Deel je ervaringen!