Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Redder in nood

Mijn verhaal is net even anders. Ik heb de afgelopen 4 dagen een geweldige tijd in Marrakech ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Kimber1977
Ongelofelijke oogstrelende rondreis naar Sahara: een ervaring voor het leven in 2 dagen!

Wij hebben een avontuurlijke 2-daagse privé rondreis vanuit Marrakech naar de Sahara gemaakt. Het ... meer lezen

Beoordeeld op 12 juni 2022
corinak813
Lees alle 110 beoordelingen

Beoordeeld op 6 augustus 2015

Ik heb een super tijd gehad tijdens mijn trip door Marokko. Vanaf Casablanca via Marrakesh naar Ouarzazate. Stuk voor stuk mooie steden met allemaal hun eigen sfeer en nachtleven. Vanuit Ouarzazate een uitstapje naar de Sahara woestijn bij Mhamid gemaakt. Waar je heerlijk en rustig bij kan komen van het nachtleven van de bezochte steden. Allemaal samen met de supergids Hafid die overal de juiste contacten heeft/legt, waardoor mijn reis voor mij lekker soepel is verlopen en ik allerlei activiteiten heb gedaan; denk aan de hippe uitgaansgelegenheden in Marrakech en Casablanca naast de gebruikelijke bezienwaardigheden, zoals het bekende plein El Fna en de immense Hassan II moskee. Dankzij Hafid ook perfect gegeten op de mooiste locaties langs de route.

Bedankt iedereen van Reis door Marokko en speciaal Hafid

Datum van activiteit: maart 2015
RachidRDM81, Nederlandstalige reisagent in Marokko van Reis Door Marokko, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Dag Carel C

Onze dank voor je beoordeling van Reis door Marokko. Wij zijn blij te horen dat je hebt genoten van je 7 daagse vakantie in Marokko. Je bent altijd van harte welkom. Zoals iedereen die reis door Marokko een goed hart toe draagt.

Met vriendelijke groet

Rachid