Beoordeeld op 8 augustus 2019

We hadden een Fly-drive vakantie van Kras, een hotel met plussen en minnen. Eten was goed, zowel diner als ontbijt, kamers waren zeer matig, oud en slecht onderhouden, de airco blies alleen maar de warme lucht rond, totaal geen koeling. zwembad was aardig helaas geen bedjes om op de liggen. Wifi alleen in de lobby en dan nog slecht. Personeel was vriendelijk maar wel onpersoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019

Mooie binnenplaats en zwembad die direct vanuit de kamer bereikbaar is. Kwaliteit van de kamer was ruim voldoende. Voor zowel diner als ontbijt maakten we gebruik van het buffet, maar zowel de kwaliteit van het eten als de bediening daar was niet echt goed. Grote groepen chinezen en japanners trokken hun aandacht.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Op onze reis door Marokko was dit een eerste stop na Marrakech. Inchecken ging vlot en snel. Onze kinderen hadden een aangrenzende kamer met tussendeur. Ligging van het hotel is centraal, ligt aan de doorgaande weg. Binnentuin is groot en mooi met een groot zwembad. Overal zijn zitjes en schommelbanken, maakt het wel gezellig en levendig op de binnenplaats. We hebben 's avonds aan de overkant gegeten. Ontbijt was prima, genoeg keus. We voelden ons een beetje verloren met z'n vijven in de grote eetzaal.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 maart 2019

Op onze rondreis hier 1 nacht gezeten. De kamers behoeven enig onderhoud, er was een 2-persoons bed en er stond nog een extra bed waardoor je je kont niet kon keren. De badkamer was oud en vroeger (lang geleden toen het geplaatst werd) slordig gemaakt. De gemeenschappelijke ruimtes zijn wel netjes en redelijk up to date.
Voor het eten hoeft je hier niet te zijn. Het ontbijt was redelijk tot goed maar met veel zoet. Het avondeten was echt niet goed. Ga als het kan naar een klein restaurantje in de buurt, dan krijg je over het algemeen een heerlijke traditionele maaltijd.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 november 2018

Heel chique hotel, nabij het centrum en de bezienswaardigheden gelegen, grote rijk gedecoreerde ontvangsthal, daarna 2 trappen op naar de binnenplaats met zwembad waar alle kamers aan liggen. Kamer ruim, koude tegelvloer, badkamer schoon maar slecht onderhouden (douchekop viel van de muur), matrassen fijn, wisselend wifi op de kamers, airco met verwarmingsfunctie wel nodig gezien tochtig houten deurtje naar het balkon (dat dan wel weer prachtig uitzicht over het zwembad had), enige geluidsoverlast van de buren.
Ontbijt in zeer chique ontbijtzaal, wij waren laatste gasten voor het ontbijt, grootste deel van het buffet reeds geplunderd en nauwelijks aangevuld.

Datum van verblijf: november 2018