“Excelent”
Beoordeling van Relais Saint-Exupery

Relais Saint-Exupery
Geclassificeerd als nr. 13 van 63 Restaurants in Ouarzazate
Keukens: Frans, Marokkaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren voor een nacht door Ouarzazate en op zoek naar een plek om te dineren we kwamen over dit restaurant, erg leuk en leuk. We werden begroet met veel vriendelijkheid en gastvrijheid, de chef-kok persoonlijk kwam naar de tafel om ons de gerechten te laten zien en bestellingen op te nemen. De service en het eten waren geweldig!
We willen ook het personeel en de chef-kok nogmaals bedanken, omdat ze zichzelf beschikbaar hebben gesteld om onze fiets buiten het terrein te controleren.

9 maart 2017 beoordeeld

Eindelijk een restaurant waar je iets anders kan eten dan de obligate kip of rund van de toeristenmenu's. We hadden heerlijke vissoep en daarna gestoofde dromedaris en gegrilde lamsbrochette. Heerlijk! Het interieur is verzorgd met heel veel herinneringen aan de Franse auteur en vliegenier Antoine de Saint-Exupéry. Het vliegveld van Ouarzazate is vlakbij. Er zijn ook lekkere wijnen. De eigenaar, kok, ober is heel sympathiek, attent en niet bang om een grapje te maken. We hebben het daar heel plezierig en goed gehad.

9 januari 2017 beoordeeld

Goede en hartelijke service. Uitstekend klaargemaakt eten uit de Marokkaanse keuken. Iets anders dan anders.

10 april 2015 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, erg lekker eten en veel keuze, ook voor visliefhebbers. Hadden calamar en dromedaris als hoofdgerecht, beiden erg lekker. Terras mag iets properder, maar in zijn geheel een erg goed adres.

27 november 2011 beoordeeld

De sfeer is niet super, maar wel grappig om tussen allerlei curiosa van le petit prince te zitten. De kaart is uitgebreid, maar de prijzen zijn fors voor Marokkaanse begrippen. Na al het Marokkaanse eten wel heerlijk om weer even zoals thuis te eten.

Reizigers die Relais Saint-Exupery bekeken, bekeken ook

Ouarzazate, Souss-Massa-Daraâ

In Relais Saint-Exupery geweest? Deel je ervaringen!