“Puur genieten! ”
Beoordeling van L'ile De Ouarzazate

L'ile De Ouarzazate
Geclassificeerd als nr. 7 van 64 Restaurants in Ouarzazate
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

- Zeer lekker en traditioneel eten.
- Verse producten uit de tuin.
- Meer dan voldoende eten.
- Zeer goede en vriendelijke bediening.
- Berberse muziek als afsluiter.
- Top locatie!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten waren basis. De bediening was vriendelijk. De locatie was gezellig. Je kunt lekker relaxen in de lounge banken.

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we vorig jaar onder de indruk waren van het hotel, keerden we dit jaar nog eens terug.
Een echte TOP-locatie is het!
Wie op zoek is naar rust en een prachtig uitzicht is hier op het juiste adres!
We werden er super goed ontvangen en genoten er ten volle van de rust, het prachtige uitzicht en het heerlijke eten!
Een echte topper! ❤️

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader fijne mensen aardig mijn zoontje vraagt elke keer gaan we volgend jaar er weer heen

28 mei 2017 beoordeeld

- Prachtige locatie.
- Super lekker traditioneel eten.
- Kindvriendelijk.
- Na een heerlijke maaltijd werd de avond gezellig afgesloten met traditionele muziek . De kinderen mochten zelf ook wat muziek maken, vonden ze echt geweldig!
- Zalig genoten!
- En niet te vergeten, super vriendelijke mensen die er werken! Niets was te veel, alles werd met de glimlacht onthaald.
- Een echte aanrader. TOP!

Reizigers die L'ile De Ouarzazate bekeken, bekeken ook

Ouarzazate, Souss-Massa-Daraâ

In L'ile De Ouarzazate geweest? Deel je ervaringen!