Beoordeeld op 7 augustus 2017

Lahcen heeft ons super goed ontvangen! Hoewel we slechts 1 dag en nacht in Merzouga konden verblijven, heeft Lahcen ervoor gezorgd dat we het maximale uit ons bezoek konden halen door het plannen van 2 schitterende excursies in de woestijn. De Guest House is heel sfeervol ingericht met mooie & grote kamers, karaktervolle inrichting, verkoelend zwembad en heerlijk rooftop terrace. Het eten is lekker en ruimschoots voldoende. Onze 3 dochters werden behandeld als prinsessen en mede dankzij Lahcen & zijn team hebben wij allen een geweldige herinnering overgehouden aan ons bezoek in Merzouga.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

We hadden de riad gedurende ons verblijf voor ons alleen. Ali is een erg goede en hulpvaardige gastheer die begrijpt hoe hij het zijn gasten naar de zin moet maken. Heerlijk diner gehad (we gingen de dag erna in Merzouga eten maar we hadden beter in de riad kunnen blijven).
Fijn zwembad en fijne kamer met goed bed en airco. Ali en familie, sukran

Verbleef: juni 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016

Hele gastvrije familie, je voelt je direct thuis. Eten bijzonder en heel lekker. Je kunt vanuit hotel direct de woestijn inlopen. Doe alsof je thuis bent is de slogan. Zwembad is prima. Alles is goed verzorgd. Helemaal top !

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 1 februari 2016

We hadden een heerlijk verblijf in Merzouga met Ali en zijn professionele en warme welkom. Niets te zeggen! Alles was perfect: goed eten, kamers zijn ruim, goed ingericht, schoon, is het zwembad opgefrist ons zeer hoge temperatuur was er buiten ..... Meer Ali fijn ons. ..

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 oktober 2015

We zijn vier dagen de gast geweest van vriendelijke mensen die het Berber-leven in hun verblijf helemaal aanwezig houden. De vele tapijten op de vloer en aan de wand van de mooie ruimten straalden een rust uit die heel bijzonder was. Onze ruime kamer kwam uit op een binnenplaats met citroenbomen. We zijn met een 4x4 de Erg Chebbi in geweest en hebben de stadjes in de omgeving bezocht, maar het meest beviel ons de rust van het ware Berberleven. Saïd Benhirt was onze bediende die de heerlijke maaltijden voorzette en een doeltreffend medicijn toediende (zwarte komijn in water) toen een van ons een dag last had van darmklachten. We hebben genoten.

Kamertip: Als je een glas wijn wilt drinken, kun je die beter bij je hebben. Het guesthouse schenkt geen alcohol.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner