Beoordeeld op 24 april 2017

We hebben het bij Chez Julia echt getroffen. Super vriendelijke en gastvrije mensen die er alles aan doen om het je naar het zin te maken. Ze regelen praktisch alles voor je. Kameel tochten, 4x4 experience etc. tip; neem een gids en als het kan, neem Mustafa. Een super vriendelijke vent, die goed engels spreekt en precies weet waar je moet zijn.

Kamertip: Kamers zijn eenvoudig, maar goed. je kunt ook een familie appartement kiezen. kun je zelf koken en heb je een eigen badkamer.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijke en niet opdringerige gastheer, eindelijk goed werkende Wifi, schone douche en wc, schattige kamers, goed verblijf in gezamenlijke ruimte, regelde een prima tracking voor ons bij zijn broer, maakte een prachtig ontbijt, fijne tuin met ook schaduw. Helemaal niks te klagen over dit fijne plekje, heerlijk!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 april 2016 via mobiele applicatie

Een prachtig plekje in Merzouga met mooie nette kamers. De gedeelde badkamer is schoon en de douche lekker warm. Het personeel nam ons 's avonds mee naar een traditionele bruiloft van een Sudanese gemeenschap een paar kilometer verderop. Een zeer bijzondere ervaring. Meneer Idir was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We werden erg goed verzorgd. Ook een trip in de Sahara via hem geboekt wat ook zeer goed is bevallen. Een aanrader om hier te overnachten, alleen al om de vriendelijkheid van Idir! Bedankt voor alle tips en het fijne verblijf!

Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 februari 2016

Wij sliepen hier op 1ste kerstdag 2015 tijdens onze 3 weekse fietsreis door Marokko. Mohammed en zijn vrouw waren enorm hartelijk en verzorgden ons voortreffelijk met vriendelijkheid en heerlijk eten. De kamer was prima, gezellig, schoon, net als de douche en wc. Het huis staat midden in het dorpje, vanuit hier kun je makkelijk naar de Erg Chebbi duinen lopen, of zoals wij op de fiets. Leuk winkelstraatje met terrasjes. Dorpje doet heel vriendelijk aan.
Mohammed is een talenwonder en spreekt met gemak een aantal Europeese talen waardoor het communiceren met hem nog leuker is. Hij kan vanalles verzorgen, zoals een Kamelentrektocht met overnachting maar met onze eigen kamelen (Mountainbik's) vonden we dat niet nodig. Een adres om blij van te worden. Een dikke pluim voor Mohammed en zijn vrouw.

Kamertip: alle kamers zijn netjes.
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 februari 2016

Zeer goed adresje!!
uitstekende ontvangst in een mooi en rustige traditionele kasbah in het centum van Merzouga.
Ideaal om zelfs te voet tot in de woestijn te wandelen en zo van de zons-op of -ondergang te genieten! We hebben er uitstekend gegeten! Mooi uitzicht vanop het dakterras!
Een aanrader voor wie rustig wil logeren.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner