Beoordeeld op 4 juli 2018 via mobiele applicatie

Echt een aanrader, fijne relaxte mensen. Warm welkom met thee en watermeloen. Een eigen kamer met douche om bij te komen van de reis hierheen, rond 18:30 op de dromerdarissen de sahara in. Een geweldige ervaring. Het schommelen van de beesten en na elke duin een nieuw vergezicht. Na een uur een comfortabel kamp met heerlijk eten en een gezellige avond. Prima tenten maar we hebben matrassen naar buiten gesleept en onder de sterren geslapen. Een onvergetelijke ervaring!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wie Airbnb hadden we een overnachting bij een familie geboekt, de familie van Hassan. Via hem en Mohammed kwamen we op het idee om ook een tour de woestijn in te doen! Wat een geweldige ervaring was dit. Alles was perfect Geregeld. Wij vonden dit het leukste/bijzonderste van onze rondreis door Marokko. Bij terugkomst konden we in het hotel douchen en kregen we ontbijt. Dit was ook erg prettig. Het was ontzettend leuk eerst een nacht bij de familie thuis door te brengen en we zijn blij hen ontmoet te hebben. Zeker een aanrader!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 december 2016

Bij Camels house heb ik een excursie gedaan naar de Sahara woestijn op een kameel.

Ondanks dat de mensen ontzettend druk waren met de bouw van nieuwe gastenverblijven (met mooie bedden en badkamer incl. hoge toilet en warme douche!) hebben ze toch de tijd genomen om mij voor 1 nacht mee te nemen naar hun tentenkamp in de woestijn. De mensen zijn enorm gastvrij en spreken redelijk goed Frans/Engels.

De tocht naar het tentenkamp op de rug van een kameel was heel mooi! In het tentenkamp die er ook heel mooi uitzag. Er waren verschillende slaapvertrekken en een soort woonkamertent. Vloeren en muren zijn allemaal bekleed met kleurrijke doeken en kleden. In het tentenkamp werd 's avonds een diner en ontbijt verzorgd.

Na het heerlijke diner werd er een kampvuur gemaakt en muziek gespeeld..
De slaapvertrekken waren heel mooi en ik had toch echt een comfortabel bed :)
En het was niet heel koud tijdens de nacht!

Wil je een mooie reis naar de Sahara maken, alleen of als stel of met het hele gezin is Camels House een goede plek en durf ik iedereen aan te raden!

Kamertip: Kamers zijn mooi gedecoreerd en voorzien van warme douche, hoge toilet en prettige bedden.
  • Verbleef: december 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Wil je in een echt Berberhotel verblijven, dan ben je hier aan het juiste adres. In dit familiehotel vind je een uitermate vriendelijke sfeer, lekker eten en er kan voor alles worden gezorgd: van een kamelentrip, een rondrit in de omgeving (rotstekeningen), sandboarden, 4X4 tot een heilzaam zandbad. Het is altijd weer een feestje hier te mogen verblijven!

Kamertip: alle kamers zijn prima. De waterdruk is wisselend.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 23 februari 2015

Zeer vriendelijke ontvangst, gezellig , authentiek, Marokkaanse stijl.
Maaltijden ruim voldoende, geen alcohol.
Ligging perfect om de zandheuvels te bezoeken.
Door de zandstormen was het helaas slechts mogelijk een uur de woestijn in te gaan en niet mogelijk in tenten ter plaatse te overnachten.

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner