Beoordeeld op 16 mei 2014

Het personeel is geweldig!! Verder een super zwembad en heerlijk eten. Ze behandelen hun gasten met veel respect en zijn dol op kinderen. De locatie is ook super want je wandelt met of zonder kameel zo de woestijn in. Het was het beste hotel van de in totaal 7 hotels die wij in marokko bezochten.

Verbleef: april 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 6 oktober 2013

Echt een aanrader deze Riad bij de woestijn van Merzouga. Het is een mooie Riad, bijzonder gebouwd met mooi uitzicht over palmbomen en een fijn groot zwembad! Hier kun je lekker even relaxen voor of na een eventuele trip op camelen en overnachting in de woestijn. De 1e nacht kwamen we laat savonds aan en kregen we meteen een super lekker diner aangeboden. Ze zijn zo flexibel, je kan op elk moment van de dag vragen of ze iets klaarmaken voor je. Echt top. De kamers zijn ruim, mooi en echt comfortabel (met airco). Overnachting in de woestijn via hun geregeld. Super goeie aardige gids en we sliepen in eigen tent ergens alleen voor gasten van de riad (niet eens veel duurder dan met grote massale groep). Het was zo goed geregeld!!!!! En wat bijzonder was de overnachting in de woestijn met leuke mooie verhalen van de gids (hoort ook bij de Riad). Absolute aanrader!!

Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 september 2013

Onze zevende bestemming op onze rondreis door Marokko. Erg goed hotel, vriendelijke mensen.
Hebben vanuit het hotel een trip gemaakt op de kameel door de Sahara en daar overnacht in een typische Marokkaanse tent in de zandduinen Erg Chebbi. 'sAvonds zeer goed gegeten, een smakelijk Tajine bereidt door de gids. 'sNachts lekker warm geslapen op een oude matras op de grond in een ijskoude nacht. In de ochtend vroeg op om de zonsopgang te zien en daarvan te genieten. Bij terugkeer in het hotel stond het uitgebreid ontbijt klaar. We hebben de tweede overnachting doorgebracht in het hotel, goede bedden, rustig en schoon. In de plaats zelf is niet veel te doen, maar af en toe ook wel lekker, even relaxen bij het zwembad of op één van de terrasjes.

• Verbleef: januari 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 juli 2013

Weer een gastvrije plek om te verblijven in Marokko. Onze zoon was een beetje ziek en daar hadden ze alle aandacht en zorg voor! We hebben er heerlijk ontbeten en geluncht. We hebben genoten van het heerlijke zwembad. Een aanrader als je naar Merzouga wilt!

Verbleef: juli 2013, reisde met familie
Beoordeeld op 7 november 2011

Uitzicht over de palmaraie van Merzouga met op de achtergrond de goudgele duinen van Egg Chebbi. Meer Marokko kun je niet krijgen.Dit maakt Nezha uniek. Verder is het erg smaakvol ingericht met veel gevoel voor detail. Laat je niet misleiden door de ligging aan een stoffig achterafstraatje in Merzouga. Het is een plek met klasse maar daar betaal je dan ook wel voor.

Kamertip: Nezha is niet zo groot, dus je kan de kamers zelf beoordelen en kiezen.
  • Verbleef: november 2011, reisde met een partner