Beoordeeld op 4 februari 2018

Dit hotel zit op een klein stukje rijden van Ait Ben Hadou. Zeer mooi Riad, erg gastvrij ontvangen en heerlijk ontbijt en diner gegeten.

Het Riad heeft ruime kamers en een mooie theeruimte om te ontspannen na een lange rit.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier overnacht tijdens onze fietsvakantie. Gastvrijheid is hier uitgevonden. Mooie riad, heerlijk eten en alleraardigste gastheer!

Het dorpje is klein en rustig maar de moeite waard om even te bezoeken.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 april 2017 via mobiele applicatie

Mooi gelegen Riad springt er echt uit door de gastvrije en hartelijke ontvangst. De Riad ligt op een rustige plek - buiten de drukte van toeristen centrum Aït Ben Haddou en een stukje van de weg. Het Riad is goed bereikbaar via een hobbelig pad. De entree is schitterend en de kamers hebben een uistekende prijs/prestatie verhouding. Het uitzicht is zeer genietbaar zeker in combinatie met de thee en nootjes die gastheer Mohammed je bij aankomst aanbiedt. Rest nog ons commentaar op het eten : ook dat is heerlijk. Kortom Riad Tamdakhte is een absolute aanrader in deze regio en in dit prijssegment.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 mei 2016

Deze 1 jaar oude Riad gerund door Mohammed en zijn vrouw gelegen op een heuvel met uitzicht op een kasbah. Gebouw ziet er van buiten onaantrekkelijk uit, is een vierkant blok met kleine ramen die je via een lange grindweg kunt bereiken.Het heeft 5 gastenkamers. Gastvrije ontvangst met thee en nootjes.
Binnen echter ziet het er met de fontein verrassend leuk uit. Kleine tegels op de vloer en vele hoekjes met banken en kussens. Ruime kamer met prima bed. Ik miste een stoel voor de kleding. Kamer, en gehele Riad erg schoon. Badkamer aan de kleine kant, geen afzet mogelijkheid voor een toilettas. Eenvoudige douchekop en slang/ houder.Dakterras met prachtig uitzicht met wat tafels en stoelen en 2 ligbedden, ik miste een parasol voor wat schaduw. In de,zeer schone, keuken werden heerlijke maaltijden bereid, je proefde dat er met liefde gekookt was. Zeer uitgebreid ontbijt met o.a diverse pannenkoeken en hapjes. Wifi is gratis maar niet overal goed te ontvangen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 maart 2016 via mobiele applicatie

Ik ben met een groep van totaal 6 een nacht verbleven bij riad tamdakht. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Mohammed is erg vriendelijk en een goed gastheer. Er is ook heerlijk voor ons gekookt. De prijs kwaliteit is erg goed. De beste die ik in Marokko heb meegemaakt.
De enige opmerking is dat de badkamer in onze kamer geen deur had maar een gordijn. Op zich geen probleem, maar voor sommige misschien wel

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden