6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden van te voren een deluxe room geboekt en zijn zeer tevreden met onze keuze. Het uitzicht vanaf ons terras is schitterend. Je hebt voor je hutje een leuke plek om te zitten, waar je elke avond van de zonsondergang kan genieten. De hut zelf is simpel, maar meer hadden we ook niet nodig. De airco doet het goed. Het ontbijt is niet bijzonder, maar goed genoeg: scrambled egg en toast waren lekker. Het resort neemt maatregelen tegen de muggen, dus ze spuiten elke dag tussen 17.30 en 18.00. De hutjes zijn inderdaad gehorig, maar we hadden aardige buren, dus wij hebben nergens last van gehad.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een overboeking waren wij genoodzaakt een andere plek te zoeken in Kecil. Wij konden bij Senja terecht. Allereerst werd ons een kamer bovenop de heuvel laten zien. Een enorme klim, vieze kamer zonder airco. Nou nee bedankt. Vervolgens kregen wij een kamer te zien met zee uitzicht. Uitzicht prachtig, kamer erg eenvoudig. Helaas hadden we weinig keuze omdat t hele eiland volgeboekt was. Wij kregen te horen dat de kamer die we bekeken hadden het niet werd maar de kamer ernaast. De volgende dag checkte we in en zagen we de kamer pas echt goed. Overal kieren en gaten. Kamer is niet goed afgewerkt. De kamer was super vies. Al jaren geen doekje of raggetje langs muren en plafonds gehaald. En dan de douche....werkelijk...te smerig en ranzig voor woorden. Alles vies kapot. Niet te doen!!!! Kijk de foto's.
En dan voor 70€ per nacht he?! Afzetters!!!!!! Ze kunnen het vragen omdat mensen het toch wel boeken vanwege het beperkte aanbod van accomodaties.
Bij het uitchecken heb ik de foto's laten zien en werden er notities gemaak. Joost mag weten wat zij er mee doen. Verder werd er vriendelijk gelachen en dat was t.
Eens maar nooit meer!!! Echt bedenk goed voordat je dit resort boekt. Twee nachten ervoor waren wij in Ombak beach resort. Aanrader!

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden vooraf geboekt (heel gemakkelijk via de website) en per mail een paar dagen van te voren geregeld dat we een dag eerder dan gepland konden komen. Ontvangst was zeer gastvrij en gelijk een lekker koud drankje gekregen. Personeel van de receptie was erg vriendelijk, restaurant soms wat minder. Je kan er overigens lekker eten en elke avond film kijken. Via het resort een snorkeltrip geregeld (goedkoop en mooie plekken). De bungalow zelf was simpel en niet goed onderhouden. Wel warm water en een goed werkende ventilator. Het uitzicht was echt super mooi en een leuk zitje voor de bungalow. Bij aankomst was het wel schoon en je kunt op verzoek de kamer laten schoonmaken. Het grootste nadeel was wel dat de bungalow in tweeen is gesplitst en erg gehorig is. Verder heb je niet veel nodig en de locatie en het uitzicht zijn echt geweldig. Je loopt vanaf Coral Bay in 10 minuten naar Long Beach.

Verbleef: augustus 2016
28 september 2015 beoordeeld

De ligging van het hotel is prachtig, maar als je daarvoor kiest kan je naar bijna elk willekeurig resort op het eiland gaan want het is overal mooi.

De kamer was slecht onderhouden maar het bed lag gelukkig fijn. In de lakens zaten gaten en vlekken, net als in de handdoeken. De badkamer is basis, niet helemaal schoon en de douche mag nodig ontkalkt worden.

Het ontbijt was vrij beperkt, fijn om 's morgens te kunnen eten maar niet van genoten. Zeker als je het eten met het ombak resort vergelijkt is het bijna schandalig wat Senja Bay voorschotelt. Het personeel heeft in de week dat wij er zaten denk ik 5 woorden tegen ons gesproken, ze hadden 0,0 informatie voor ons en een lach kon er niet vanaf.

Het eiland is fantastisch dus we hebben een super fijne vakantie gehad maar niet dankzij Senja Bay Resort.

Kamertip: voor hetzelfde of minder geld kan je een betere slaapplek vinden.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
10 augustus 2015 beoordeeld

De ligging van het resort is ideaal aan coral beach! Heerlijk rustig strand waar je van alles kan boeken (Snorkelen, duiken). Snorkelen zeker een aanrader!. Kamers waren niet super, erg basic en de badkamer was niet echt heel schoon. Maar wat het goed maakte was het geweldige uitzicht en het lekker relaxen op het strand. Personeel heel vriendelijk. Ondanks de niet geweldige kamer echt genoten en echt een aanrader. Je kunt bij het resort ook goed eten.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner