“Goede prijs kwaliteitsverhouding”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Senja Bay Resort
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastische plek met redelijke hutjes. Ze zijn voorzien van warm water en airco. De hutjes zijn wel erg gehorig (je kan letterlijk horen wat de buren zeggen). Het ontbijtbuffet is niet veel bijzonders, nasi, english breakfast, scrambled eggs en watermeloen. Op de kaart hebben ze nog bananapancakes, deze zijn heerlijk (10RM). De bedden zijn redelijk goed, de handdoeken zijn van heel vreemde stof en drogen niet (een eigen handdoek is dus aan te raden).
Kortom een prima prijs voor wat je krijgt.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden van te voren een deluxe room geboekt en zijn zeer tevreden met onze keuze. Het uitzicht vanaf ons terras is schitterend. Je hebt voor je hutje een leuke plek om te zitten, waar je elke avond van de zonsondergang kan genieten. De hut zelf is simpel, maar meer hadden we ook niet nodig. De airco doet het goed. Het ontbijt is niet bijzonder, maar goed genoeg: scrambled egg en toast waren lekker. Het resort neemt maatregelen tegen de muggen, dus ze spuiten elke dag tussen 17.30 en 18.00. De hutjes zijn inderdaad gehorig, maar we hadden aardige buren, dus wij hebben nergens last van gehad.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege een overboeking waren wij genoodzaakt een andere plek te zoeken in Kecil. Wij konden bij Senja terecht. Allereerst werd ons een kamer bovenop de heuvel laten zien. Een enorme klim, vieze kamer zonder airco. Nou nee bedankt. Vervolgens kregen wij een kamer te zien met zee uitzicht. Uitzicht prachtig, kamer erg eenvoudig. Helaas hadden we weinig keuze omdat t hele eiland volgeboekt was. Wij kregen te horen dat de kamer die we bekeken hadden het niet werd maar de kamer ernaast. De volgende dag checkte we in en zagen we de kamer pas echt goed. Overal kieren en gaten. Kamer is niet goed afgewerkt. De kamer was super vies. Al jaren geen doekje of raggetje langs muren en plafonds gehaald. En dan de douche....werkelijk...te smerig en ranzig voor woorden. Alles vies kapot. Niet te doen!!!! Kijk de foto's.
En dan voor 70€ per nacht he?! Afzetters!!!!!! Ze kunnen het vragen omdat mensen het toch wel boeken vanwege het beperkte aanbod van accomodaties.
Bij het uitchecken heb ik de foto's laten zien en werden er notities gemaak. Joost mag weten wat zij er mee doen. Verder werd er vriendelijk gelachen en dat was t.
Eens maar nooit meer!!! Echt bedenk goed voordat je dit resort boekt. Twee nachten ervoor waren wij in Ombak beach resort. Aanrader!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden vooraf geboekt (heel gemakkelijk via de website) en per mail een paar dagen van te voren geregeld dat we een dag eerder dan gepland konden komen. Ontvangst was zeer gastvrij en gelijk een lekker koud drankje gekregen. Personeel van de receptie was erg vriendelijk, restaurant soms wat minder. Je kan er overigens lekker eten en elke avond film kijken. Via het resort een snorkeltrip geregeld (goedkoop en mooie plekken). De bungalow zelf was simpel en niet goed onderhouden. Wel warm water en een goed werkende ventilator. Het uitzicht was echt super mooi en een leuk zitje voor de bungalow. Bij aankomst was het wel schoon en je kunt op verzoek de kamer laten schoonmaken. Het grootste nadeel was wel dat de bungalow in tweeen is gesplitst en erg gehorig is. Verder heb je niet veel nodig en de locatie en het uitzicht zijn echt geweldig. Je loopt vanaf Coral Bay in 10 minuten naar Long Beach.

Verbleef: Augustus, 2016
28 september 2015 beoordeeld

De ligging van het hotel is prachtig, maar als je daarvoor kiest kan je naar bijna elk willekeurig resort op het eiland gaan want het is overal mooi.

De kamer was slecht onderhouden maar het bed lag gelukkig fijn. In de lakens zaten gaten en vlekken, net als in de handdoeken. De badkamer is basis, niet helemaal schoon en de douche mag nodig ontkalkt worden.

Het ontbijt was vrij beperkt, fijn om 's morgens te kunnen eten maar niet van genoten. Zeker als je het eten met het ombak resort vergelijkt is het bijna schandalig wat Senja Bay voorschotelt. Het personeel heeft in de week dat wij er zaten denk ik 5 woorden tegen ons gesproken, ze hadden 0,0 informatie voor ons en een lach kon er niet vanaf.

Het eiland is fantastisch dus we hebben een super fijne vakantie gehad maar niet dankzij Senja Bay Resort.

Kamertip: voor hetzelfde of minder geld kan je een betere slaapplek vinden.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
10 augustus 2015 beoordeeld

De ligging van het resort is ideaal aan coral beach! Heerlijk rustig strand waar je van alles kan boeken (Snorkelen, duiken). Snorkelen zeker een aanrader!. Kamers waren niet super, erg basic en de badkamer was niet echt heel schoon. Maar wat het goed maakte was het geweldige uitzicht en het lekker relaxen op het strand. Personeel heel vriendelijk. Ondanks de niet geweldige kamer echt genoten en echt een aanrader. Je kunt bij het resort ook goed eten.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
4 augustus 2013 beoordeeld

Mooie locatie aan de rustige kant op het eiland. Wifi, mooi uitzicht vanuit de chalets. Deze zijn echter wel erg basic, wat verouderd niet echt schoon. Wel AC. Service is prima, je kan hier ook lekker eten, al viel de BBQ één avond tegen.
Algemeen: het is druk op het eiland, vooraf reserveren blijkt erg handig.

Verbleef: Juli, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pulau Perhentian Kecil in overweging
op 0.3 km afstand
nr. 1 van 7 in Pulau Perhentian Kecil
666 beoordelingen
op 4.3 km afstand
Arwana Perhentian Eco Resort & Beach Chalet
Arwana Perhentian Eco Resort & B ...
nr. 8 van 11 in Pulau Perhentian Besar
248 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Senja Bay Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Senja Bay Resort

Adres: Lot 55/56, Coral Bay, Pulau Perhentian Kecil 22300, Maleisië
Locatie: Maleisië > Terengganu > Pulau Perhentian Kecil
Voorzieningen:
Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 14 bijzondere accommodaties in Pulau Perhentian Kecil
Prijsklasse: € 33 - € 34 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Senja Bay Resort 3*
Aantal kamers: 51
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Senja Bay Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Senja Bay Hotel Pulau Perhentian Kecil

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?