Beoordeeld op 16 april 2019 via mobiele applicatie

We hadden onze Cozy chalet garden view geüpgrade naar een New Cocohut chalet beachfront en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Prachtig strand met azuurblauwe zee en omzoomd met palmbomen. Personeel dat altijd paraat staat en attent en vriendelijk is krijg je erbij voor de prijs. Perfecte prijs-kwaliteit verhouding. En wie negatief wil zijn kan altijd wel minpunten vinden, maar daar moet je je niet mee bezighouden op dit prachtige eiland.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk 4 dagen geweest. Hadden chalet aan zee. Simpel maar alles voorhanden wat nodig was. Leeft toch vooral buiten. Eten was ook hartstikke goed. Zowel voor ons als de kinderen. Voor snorkelen kun je beter naar de buren gaan. Meer te zien. Verder prima ervaring met duikschool die er langs licht. Kunt bij chalets alles met credit card afrekenen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

De chalets zij eenvoudig, maar voldoen prima. Wij hadden goede airco, warme douche en koelkast. Nadeel is als je dicht bij de generator zit je deze constant hoort op de veranda en in de diesellucht zit. Het ontbijt is prima, zowel Aziatisch als westers. Het eten erg goed, verse vis van de BBQ. Het personeel is erg behulpzaam en gastvrij. Het mooie is dat er koraal te zien is, bootjes vertrekken naar andere stranden (turtle Beach) en dat je op 20 minuten lopen op een superrustig strand bent zonder chalets, maar met apen, varanen, heel veel koraal en vissen. Fantastisch!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

We hadden geboekt voor een huisje gardenview, maar de huisjes staan dicht op elkaar en er is heen echte tuin. Daarnaast waren de voorzieningen slecht: kapotte kraan, versleten koelkast en zicht op de achterkant van een ander huisje. We konden een upgrade nemen naar een sea view huisje. Het mooiste uitzicht van de wereld, eenvoudig maar sfeervol huisje. Geen warm water maar gezien de temperatuur geen probleem. Aardig personeel dat meteen probeert jouw probleem op te lossen. Je kunt direct snorkelen direct voor het hotel en ziet meteen de meest fantastische vissen en koraal. De te boeken snorkeltrips zijn oogverblindend, duikcentrum op 20 meter afstand. Goeie herinnering dus, maar dan van de sea view huisjes.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Wij bleven in een hutje met zicht op de zee, best wel mooi. Geen grote luxe maar wel een nachtlampje bijvoorbeeld. Het eten is ook wel goed, zeker de verse bbq elke avond. Best wel duur, maar dit is een feit op de perhentian islands.

Datum van verblijf: september 2016