Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 2 december 2014

Prachtige locatie, redelijk eten. Erg slechte, verouderde kamers. Gaten in de vloer, afgedicht met tape. Slechte prijs- kwaliteitverhouding. Wel een heel mooi uitzicht. De service was redelijk. Als de prijs 25% zou zakken, zou het zeker een aanrader zijn.

Kamertip: Ga voor de nieuwere kamers van Cocohut. De kamers van Cozy zijn zeer verouderd.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 4 oktober 2014

Ik ben hier een aantal nachten geweest. Ik vond het wel wat aan de prijzige kant (250 RM) maar de kamer was prima. Tweede rij, met uitzicht over het strand. Goede douche, alleen de A/C deed het bijna niet. De kamer wordt tussentijds niet schoongemaakt maar dat gebeurt bijna nergens in Maleisie. Personeel is vriendelijk. Het inclusief ontbijt was ook prima.

Kamertip: de huisjes achterin hebben denk ik wel last vd generator
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 september 2014

Net terug van 4 nachten cocohut, wat een geweldige locatie! Wij hadden een sea view suite, echter dachten wij een hutje in het zand te krijgen maar we kregen een hutje op palen op het strand, fantastisch! Wat een prachtig uitzicht en het leek er op dat de hutjes dit jaar volledig gerenoveerd zijn. Ruime badkamer, simpel maar prima! Slaap gedeelte, schoon en goede airco! Maar je leeft hier eigenlijk vooral buiten in deze prachtige omgeving, schitterende strandjes en prachtig koraal en vissen direct als je de zee in loopt. Snorkels voor 5 rm per dag te huur, geweldig! Eten ook erg goed, we hebben een paar keer bij Tuna bay (wat er naast zit)gegeten maar dat viel ons zwaar tegen, terwijl die juist goed aangeschreven staar! Cocohut weet goede gerechten met perfecte smaken klaar te maken voor relatief weinig geld. Bbq ook erg leuk, alles is simpel maar dit is juist wat bij de perhentians hoort! Neem ook smiddags eens een taxiboot naar long beach voor net iets meer vertier. Al met al cocohut biedt wat ons betreft alles wat je zoekt. Leuke tripjes als naar de sharkpoint of turtle point is prima los te regelen met een taxi boot of trip via cocohut. Enige nadeel waren de ligbedjes, Erg hard! Maar bij de andere accomodaties leek dit niet beter. Echt Heerlijke dagen gehad!!! Fantastische afsluiter van een mooie reis.

Beoordeeld op 22 september 2014

Veel ongedierte in de chalets, dicht op elkaar, geluidsoverlast van de keuken. Het merendeel van het personeel wil je graag helpen echter lopen er ook een paar monsters tussen.

Wifi werkt niet.

Boek GEEN package op wat voor manier dan ook. Goedkoper is het niet en je krijgt eten voorgeschoteld waar je misschien helemaal geen zin in hebt. We krijgen voor lunch en diner hetzelfde voorgeschoteld en de bbq die ze hebben is ook niet bijzonder.

De prijzen die ze vragen zijn VEEL te hoog. Abdul's Place aan de andere kant van dezelfde kustlijn is goedkoper en echt veel beter in alle opzichten.

Kamertip: Overslaan, prijzen veel te hoog voor de kwaliteit die ze bieden.
Beoordeeld op 1 september 2014

De chalets liggen mooi. Helaas zaten we helemaal bovenaan blj de generator. Dat is pech maar dat de lange trap geen leuning heeft is een minpunt. Verder zie je bouw rommel liggen op de raarste plaatsen. jammer van zo een paradijselijke omgeving. Personeel is zeer vriendelijk en ontbijten aan zee blijft een belevenis!

Datum van verblijf: augustus 2014