“Super lekker eten!”
Beoordeling van Uncle Lim's Kitchen

Uncle Lim's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 3 van 28 Restaurants in Pulau Pangkor
31 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk chinees eten met uitzicht op zee. Het is voor iedereen een aanrader als je toch in de buurt bent.

16 augustus 2015 beoordeeld

Hier zijn de smaken van Maleisië echt op z'n plaats en goed te proeven, dit allemaal aangestuurd door de 80 jarige Uncle Lim die dagelijks de verse ingrediënten nog zelf inkoopt. De man is op het eiland net zo bekend als menig ander bekende kok in de wereld. Ook hier geldt tempo te hoog van het serveren van je gerechten, omdat men meerdere shifts draait op een avond, neem dus de late shift. Kleine kinderen worden zeer gewaardeerd - naar herkenbaar gebruik in de Aziatische wereld - men vergeet dus wel eens de volwassen Europeaan.

12 februari 2014 beoordeeld

lekker en mooie locatie! we namen verschillende kleine gerechtjes ,zalig zitten en een mooi uitzicht !

17 april 2013 beoordeeld

De bediening is heel vriendelijk en het eten subliem. We hebben hier 3 keer gegeten in die 5 dagen dat we er waren. Een absolute aanrader

28 februari 2013 beoordeeld

Heerlijke betaalbare gerechten uit de chineese keuken. De pekingeend is een echte aanrader. Bediening zeer vriendelijk.

Reizigers die Uncle Lim's Kitchen bekeken, bekeken ook

Pulau Pangkor, Manjung District

In Uncle Lim's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!