Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een klein kamp, goede tent met eigen badkamer en airco.
Fijn ontvangen. Wij waren er tegen 4 uur en konden meteen een privé jeep tour boeken voor half 6 (wij kozen voor een tour van twee uur). Ze dachten goed mee na over het tijdstip van vertrek i.v.m. de zonsondergang. Stopten op een aantal plaatsen om mooie foto’s te kunnen maken. Wadi Rum en de zonsondergang zijn echt heel bijzonder.

Om ca. half negen heerlijk gegeten(!) en voor het naar bed gaan naar de sterren gekeken.

De volgende ochtend een heerlijk ontbijt gehad. Volgens mij kan iedereen hier ontbijten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij zaten 2 nachten in het kamp. Eerst in de royal tent wat prima is met een normaal budget en de laatste nacht in de martian tent wat wat prijziger is maar zeker een hele leuke ervaring is. Wij vroegen om een tent op de eerste rij en konden zo heerlijk genieten van de sterren lucht en werden wakker met een heel bijzonder uitzicht.

De service in het kamp is heel goed. Ze brengen je koffers naar de tent, zijn erg vriendelijk en helpen je graag met het regelen van excursies.

Wij hebben zeer genoten van de jordaanse vriendelijkheid en het geweldige sun city camp en raden het zeker aan.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het was een super ervaring! Het is een ontzettend mooi kamp. Goed verzorgd, zeer schone en luxe kamers, heel aardig personeel in een ontzettend mooie omgeving! We hebben ook gebruik gemaakt van de lunch en was ontzettend lekker! Ook het avond eten en ontbijt was erg lekker en uitgebreid. De eigenaar van het kamp was er ook en hij zorgde ervoor dat alles soepel en erg goed verliep. Ontzettend aardige man en erg behulpzaam.
Laat in de ochtend hebben we een kamelen toch gemaakt en om 14:30u hebben we een jeeptocht gemaakt van 4u door de woestijn. Dit was zo een unieke ervaring! We hadden een ontzettend goede gids. Hij heeft ons een aantal mooie plekken laten zien en nam hiervoor ook de tijd! Aan het einde van de rit hebben we de zonsondergang gezien vanaf een rots, wauw!!! We vinden het jammer dat we weer moeten gaan!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Wij sliepen 1 nacht in dit camp.
Wij hadden een bolle tent gereserveerd maar kregen bij aankomst een gratis "upgrade" naar familie suite. Mochten dus kijken in beide tenten en omdat de familie suite een stoomcabine had hebben daarvoor gekozen. Achteraf hadden we hier spijt van! De stoomcabine deed het niet. De stekker lag er los achter en er was geen stopcontact helaas.
Maar toch een super ervaring. Wij hebben zonsondergang tijdens jeepsafari gezien daarna lekker gegeten en ''s ochtends vroeg zonsopgang op de kameel.
Ga je naar Jordanië pik dit dan zeker even mee!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018

Zoals overal in Jordanië werden we hartelijk ontvangen, je kreeg een klein welkomst drankje. Je bagage werd naar je tent gebracht. Wij sliepen in Martial dome nr.17, je had er een prachtig zicht. Toen wij er waren liepen de temperaturen boven de 37 graden, maar in onze tent was het lekker fris. De airco werkte heel goed. De tenten zijn prachtig ingericht en van alle mogelijke comfort voorzien. Ik ben van nature geen kampeerder, maar op zo'n manier toch in deze prachtige streek te overnachten is een droom. Genieten van de zonsondergang en de zonsopgang, de rust die je hier voelt. Gewoon zalig. Het avondbuffet was zeer uitgebreid en heel lekker. Ook het ontbijt was een verrassing, een compleet buffet stond voor ons klaar. Allemaal heel vriendelijke mannen, die je thuis laten voelen. In de late namiddag nog een 3 uur durende 4x4 tocht beleefd, onze gids was ook mee, wat een plus punt was. Kreeg bij iedere plaats nog een uitgebreide uitleg. Dank u hiervoor Moayad Al-Otaibi. We hebben er 100% van ons verblijf genoten.

Datum van verblijf: juni 2018