“Opdringerige mensen”
Beoordeling van Ulun Danu Batur Temple

Ulun Danu Batur Temple
1 juni 2018 beoordeeld

Mooie tempel en uitzicht op Mount Batur, maar verkopers van sarongs zijn heel erg opdringerig. Gelukkig kwam bij mij een vriendelijke vrouw die een sarong meteen voor de juiste prijs wilde verkopen. Een andere vrouw vroeg een veel te hoge prijs.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tempel had ik al meerdere malen gezien in reclame's om naar Bali te vliegen..
Nu in het echt gezien , ziet er indrukwekkend uit ...
Denk dat dit voor velen en must have
Zal zijn ...

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het kopen van een ticket ga je de tempel binnen ( denk je ) een loods met lastige opdringerige verkopers dat is wat wij aantroffen.
Want waar je normaal bij een tempel bezoek een sarong in bruikleen krijgt (fooitje normaal )
wordt je hier verplicht er een te kopen of te huren tegen een belachelijke prijs
Wij werden onpasselijk van het opdringerige gedrag en zijn omgedraaid en uiteindelijk met veel moeite het complex kunnen verlaten
Iets wat ons ook niet in dank werd afgenomen

16 september 2016 beoordeeld

Mooie tempel als al die andere die we ook bezocht hebben. Niet het omrijden waard, maar als je in de buurt bent verdient het zeker een bezoek, omdat elke tempel toch weer anders en uniek is.

Bekijk meer beoordelingen
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de verschillende recensies en foto's staan een aantal verkeerde want dit is niet de tempel in het meer maar een tempel met uitzicht op de berg/vulkaan. Het is een vrij groot complex maar zonder echte bezienswaardigheden. Voor de Balinezen zelf is het wel een belangrijke tempel. Van de problemen bij de ingang met sarongs hebben wij zelf niets gemerkt omdat onze personal driver wist hoe je dit slim kon oplossen. We merkten wel aan hem dat de mensen bij dat de tempel niet zo vriendelijk zijn.

Reizigers die Ulun Danu Batur Temple bekeken, bekeken ook

In Ulun Danu Batur Temple geweest? Deel je ervaringen!