TripAdvisor

Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Diner, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten maar we hadden als hoofdgerecht eend genomen en die was heel vet, de kip en de vis was heel lekker, heel vriendelijke bediening en de prijs / kwaliteit was oky... mooie locatie .... een aanrader

Datum van bezoek: september 2019

18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, mixed grill en eend, was lekker, vriendelijke bediening, let wel op dat dit restaurant boven op 4e verdieping is en niet aan de straat.

Datum van bezoek: juli 2019
12 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden een keertje ‘westers eten’ als lunch maar helaas geen succes: veggie pizza was slap, frietjes ook, tomatensoep wel lekker maar veel room die ‘geschift’ was dus niet mooi egaal. Curry zat weinig smaak aan. Na twee weken heerlijk eten in vietnam was deze westerse lunch geen hoogtepunt.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Een plek op een dakterras op de hoek van de boulevard. Lekker Frans eten, met een te beperkte vegetarische kaart. Wel behoorlijk aan de prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
7 juli 2018 beoordeeld

We aten hier op mijn verjaardag. Vanaf het balkon heb je een leuk uitzicht over de rivier en de vele verlichte boten die voorbijvaren. Je kunt er uiteraard Vietnamees eten, maar wij kozen deze keer voor westers. Heerlijke salade vooraf, daarna goede steak en brochette. Voor Vietnamese begrippen duur, wel een fijne plek. Heel attent: vanwege mijn verjaardag kreeg ik een sjaal cadeau.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die L'Escale bekeken, bekeken ook

Can Tho, Mekong Delta

Can Tho, Mekong Delta

In L'Escale geweest? Deel je ervaringen!