livia v
Dongen, Nederland

Fijn hotel op rustige locatie

4,0 van 5 bollen8 nov 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Voor de klagers onder ons: ja,het is een vrij hard bed,maar dat is vaker het geval in Thailand. Het ontbijt is eenvoudig maar is voldoende. Het zwembad is heerlijk (geen versleten ligbedden aangetroffen en de douche werkt gewoon). Het personeel is super vriendelijk. Ruime kamer met een mooie badkamer. Fietsen zijn inderdaad aan de kleine kant maar ja: je gaat er ook geen tour de France mee rijden. Voor een verblijf in oud Sukhothai vinden wij dit een prima onderkomen.
Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Scent of Sukhothai Resort
  • Booking.com
26.7 km van Scent of Sukhothai Resort
Meer hotels in Sukhothai bekijken
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit kleine resort heeft alle mogelijkheden om een topadres te zijn maar er zijn te veel kleine minpuntjes die je niet kan negeren. Wel spijtig voor een mooie plek met zéér verzorgde tuin die nog maar enkele jaren is geopend.

- ligbedden aan het zwembad zijn doorgezakt en gescheurd. Geeft niet echt een goede indruk en sommige exemplaren zijn gewoon enkel geschikt voor de vuilbak.
- douche aan het zwembad werkte niet
- bedden zijn keihard (kan moeilijk zeggen dat ik goed heb geslapen tijdens mijn verblijf)
- personeel doet zijn best maar mist de Thaise vriendelijkheid en attente reacties
- fietsen (verhuur mogelijk) zijn in slechte staat en te klein voor grotere mensen. Wel vreemd want achteraan hebben ze meerdere mooie en nieuwe fietsen staan die niet worden aangeboden voor verhuur
- taxi via hen huren was véél duurder dan een taxi op meter
- ontbijt staat al van vroeg in de ochtend buiten opgesteld. Resultaat is dat warme gerechten lauw en koud worden en de koude zaken onnodig opwarmen

Beetje management kan deze plek opkrikken want alle mogelijkheden om hier iets van te maken zijn aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017

Ontvangst heel goed. Kamer en badkamer met inloopdouche mooi ,proper,kleine frigo,handdoeken voor badkamer alsook voor het zwembad. Bed was voor ons prima. Breakfast was normaal wat ik na 25 jaar van thailand ken. Brood roosteren,kleine worstjes,eieren gekookt of gebakken,thai food,fruitsap en konfituur. Koffie was niet slecht. Fietsen te huur voor 50bath/24 uur om historical site op 1.5 km van het hotel te bezoeken. Indien je geen gehuurd hebt tijdens de dag kun je s,avonds een gratis krijgen om naar het restaurant te rijden op 1 km van het hotel. Betaald in februari 1250 bath/2 personen met ontbijt. Prijs kwaliteit was dit een goed hotel met prachtige binnenhof.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit resort heeft veel aandacht aan uiterlijk besteedt. Als je binnen komt waan je je in een luxe omgeving. Helaas was dit voor ons schijn. De bedden zijn echt keihard, niet erg als je daar van houdt, maar onze ruggen waren gebroken de volgende dag. Het ontbijt is echt slecht! Dat zeggen we niet snel maar dit was niet te doen. Rauwkost was uitgedroogd en leek er al een week te liggen. De scrumbled egg was zuur en de yoghurt was al weer aan het opstijven. Het fruit was er nog het ergste aan toe, omdat dit krioelde van het ongedierte hebben we ons hier niet aan gewaagd. Als je hier ontbijt ga dan voor safe en pak toast met boter of ga voor de rijst. Een pluspunt van dit hotel vonden we de mensen. De ontvangst was vriendelijk en goed en onze koffers werden met een kar bij onze kamer gebracht. De hotelkamer was schoon en zag er verzorgd uit. Het zitje voor de deur en de opstelling van het resort zijn ook pluspunten dat maakt het gezellig. De fiets verhuur en de locatie vanaf het historische park is uitstekend. Gemiddelde beoordeling voor het personeel en de verzorging van het resort, maar had vanwege de bedden en het ontbijt eigenlijk matig verdiend.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig verblijf in een redelijk nieuw complex met zwembad, op redelijke afstand van historische stad. Makkelijk te bereiken met fiets (te huur naast hotel). Vriendelijk personeel, behulpzaam met regelen vervolg reis. Prima ontbijt en ruime nette kamers van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 februari 2016

Kleinschalig,maar zeer gezellig hotelletje!wij voelden ons daar direct op ons gemak!ook fietsenverhuur aan hotel super goedkoop!ook zeer verzorgd hotel leuke kamer en gezellig terrasje aan uw kamer!Zeer goed onderhouden zwembad

Datum van verblijf: februari 2016